Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 675 ggr
karisma
0

God morgon 2008-10-02

Morgon blä för att gå upp så här tidigt Försöker få i mig den första koppen kaffe så att jag vaknar. Ska till Täby och ATG-kliniken idag för att operera en häst, så det blir några timmar i Täby centrum för shopping och fotvandring Ha det så gott där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här regnar det just nu, men vädret säger solsken senare, så vi får väl tro på det. Fast jag varit uppe en timme så är det inte ljusare ute, trist med gråväder!

Idag ska jag bara jobba till två, men då åker vi till Boden och tar hand om inskrivningen, så det blir sent ikväll. Russen ska starta, det blir deras sista tävling för året.

[Croneld]
0

God morgon! Vaknade med en klump i halsen, och min stämma har förvandlats till en whiskeyröst. Men efter en varm kopp latte och lite rörelse så känns det bättre.

# 0 Lycka till med operationen idag och # 1 Slut på säsongen är lika med riktig höst. Hoppas ni får en trevlig och lyckosam avslutning!

Dags för arbete men först ska jag vattna hästarna.

Ha det så gott!

wilson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Idag blir det babysim sen utbildning med jobbet ikväll… Agnes ska trimma Trofe lite på ridbanan inför helgens hopp KM… Blåser gör det och molnen far förbi så emellanåt tittar solen fram! Ha en bra dag

[Tjiwi]
0

Morron…….ljusare idag här i Östergötland.

#0 Jösses så tidigt du är uppe då! Låter inget vidare med operation, lycka till.

Ja, hösten är här för vår gammelkatt som bor ute hela sommaren sov inne i natt för första ggn.

Ha en bra dag.Skrattande

Impulz
0

God Kväll! Idag är det min födelsedag, och som vanligt så är det dåligt väder, samma visa varje år! Och i övrigt så har dagen varit ungefär som vanligt. Men jag fick pengar till kursen, så nu ska jag anmäla migSkrattande

garrilina
0

#5 GRATTIS på födelsedagen!

johannaolofsson
0

#3 Vilken UNDERBAR bild Malin!