Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 5368 ggr
[Croneld]
0

Ditt alias och din avatar?

Hur har du valt ditt alias? Jag heter Croneld i efternamn så det fick bli mitt aliasnamn här på iFokus.

Hur har du valt avatarbild? Jag har mitt russ Tigerlilja som avatarbild, tyvärr lite suddig men kommer nog att byta ut den mot en bättre bild på henne.

amandahandersson
0

Alias: Jag heter Amandah Andersson, och jag vill ha ett användarnamn som visar att det är JAG, därför Amandah… sen att det är _ efter är som bara för att ;p

Avtarbild: Där har jag just nu mitt 1-åriga russ Razmus Raid :)

Jenniferohlson
0

Alias: Jenniifer_ eftersom jag heter Jennifer i förnamn:)

Russlena
0

Alias:  Russlena , jag älskar russ och heter Lena.

Asagard
0

Alias - vår gård - Asa gård.

Avatar: Lazze, Tilde och Maja! Tre av mina "älsklingar" här i livet!

Anna-Uppsala
0

Jag heter Anna och bor i Uppsala => Anna_Uppsala och hästen på bilden är Hjördis.

karisma
0

Alias - Karisma mitt stuteri namn

Avatar - Qurry mitt häftiga guldsto

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

juventus
0

Jag har valt att kalla mig Juventus här på forumet,efter min fars russhingst.På bilden herrn själv(mer känd kanske som Juventus 468).Till vardags heter jag Maria Andersson.Glad

Tittut
0

Tittut blev det eftersom jag krånglade till det först och inte kunda använda Welinda som jag hade tänkt. Då fick det bli Tittut sitället.

Avataren just nu är John Russ men jag har haft hans son Lille John som föl innan.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

divansson
0

Alias: För att en riktigt speciell häst vi hade förut hette så, avlivad sedan ett antal år tillbaka :'( han var något extra. verkligen..

Avatar: Våran tvååring-Yang Scoop som lipar eller "flemmar" som vissa föredrar att säga det. syns inte nå bra

palomia
0

Alias: Palomia, efter min första egna häst (ett varmblod -71 samma år som jag)

Avatar: Ratata mitt 1:a egna russ e:Ponte u: Roviana/Sverker

MagganS-B
0

Alias: Tycker det är ärligt att stå för vad man säger, alltså mitt namn, MagganS-B!

Avatar: Nosen på världens pussigaste russ, Jullette!

crazycattiz
0

Alias: sammanamn som jag har på de flesta internet sajter, varför det blev det kommer jag inte ihåg :)

Avatar: Secret Sunrise -03 e. Hubbe- Ängdalas Sunlight/rebell.. för att vi är så hilmlarns lika :D

StuteriQveiar
0

Alias: StuteriQveiar, efter vårt stuteri som heter Qveiar. Mitt eget namn är Anna Kviegård.

Avatar: Syns inte så bra, men det är ett russföl nere vid deras favoritställe på Lojsta hed i sommarhagen. Kortet är taget år 1999.

juliapettersson
0

Är inne på samma spår som Maggan, använder mitt namn för det är ganska bra att veta vem man skriver till. På bilden världens mest snokiga och nyfikna nos, som tillhör Dar's Golf.

Jenny_Danhage
0

Alias: Mitt namn. Inget avancerat på något sätt.

Avatar: Min shetlandshingst Allgunnens Sorro. Han är mitt mittersta hjärtegull.

CoolaCrossen
0

Alias: Crossen är mitt russ och han är coolFlört

Russtoka
0

Alias: Russtoka. Har använt detta alias på många ställen, bl.a. på den sajt där min nuvarande kille hittade mig. För att jag har russ och är lite tokig.

Avatar: Qveiars Leil Gaist huvudporträtt. En jättego kamrat.

ryttarn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Alias: Ryttarn har jag hetat sedan internets barndom…nästan. Använder det på ett 20 tal olika forum i en mängd olika ämnen, dumt att byta då jag har taskigt minne….

Avatar. Jaritza 3873 e:Kanel 442 u:Maritza ue: Hubertus 299. Det första Russet som kom till oss 2003. Ett underbart vackert diplomsto med ett krokigt vänsteröra.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

entill
0

Alias: Entill Viking hette en av våra uppfödningar. Det var kommentaren när vi "packade honom ur påsen" en till hingstunge. (Elvan hade fått ett tiotal i rad)

Avatar: Våra yngsta Vikingar. Båda u. Herta (Charlen 3724) Jonerta e. Fridhems Jonatan och Trollture e. Trojka Viking.

#18 Trollture har också ett krokigt vänsteröra.

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~

StuteriQveiar
0

#19 Grymt så sööt han är på kortet!

vasiria
0

Alias: Vasiria är egentligen en travhäst jag haft hand om i Italien hos sören nordin, det var länge sen och jag har lixom kidnappat namnet, numera har jag även ett varmblodsföl med samma namn..

Avatar: min avelshingst, Allgunnens Opal G 428

Andy
0

Alias:  Det är min första alldeles egna russbuse! Lojsta Andy -88, e:Grane-Reseda-Ponte. Hafft honom sen 1990.

murkla
0

Mitt Alias: Mitt russ sto Heter Murkla o de tyckte jag att de passade bra här.

Avatar: Är Murkla Mitz , tycket att de blev bra men en bild på henne. o inte på mig här!

Jossa
0

Alias: Jossa är ett av alla smeknamn folk har på mig, och den som är lättast att komma ihåg, och så är det lättare för folk att känna igen mig ^^

Valli
0

Alias: Valli är min islandsvalack. Det påstås att vi är väldigt lika varandra. (Till sättet alltså, inte utseendemässigt…)

Avatar: Mitt älskade russ Truls.

teamvilse
0

Alias: teamvilse, är då för att jag har ett travstall irl som kallas det. Men även för att Vilse är så egen av sej, hon och jag = det meningen att det skulle bli vi :)

Avatar: Vilse 4061 mitt första riktigt egna russ, helsyster med det första russet jag träffade : Valdernick.

Asagard
0

#26 Vilse, är hon en av fölen "vilse", "i", "pannkakan"? :-)

Pannkakan har jag haft på foder. Har foto på I någonstans, men vet inte var för tillfället.

Turnado
0

Alias:kort och bra. Innan hette jag Eufemia men användaren blev konstig och fick bli den här. eu från eufemia <3

Avtar: jag är ju snygg när jag räcker ut tungan så varför inte :)

Odena
0

Alias: Vår andra egna uppfödning som blev ett sto och då fick jag iden att heta Odena :)

teamvilse
0

#27 Ja, det är Vilse i Pannkakan :)

VeronicaP
0

Alias : Jag heter ju Veronica och P står för mitt efternam .

Avatar; Är min 2 års hingst Slättens Bethoven

Miii4
0

Alias : Miii4 - folk brukar alltid skriva mitt namn med en herrans massa i, däravm namnet. 4an är någons töntiga tilltag att likna ett a.

Avatar: Ina Roll färdigselad för att dra mina killkompisar några varv runt banan på min födelsedag :)

[Grabbarna-A]
0

Grabbarna A är russet Amaretto och exmoorn Aramon, Avatar just nu Amaretto och sambon Steffan

JuliaS
0

Alias: Mitt namn. S:et står för efternamnet Sterbrant.

Avatar: Min Xit, som jag tyckte var så vacker…

Chirak-96
1

Alias: Min russ valacks namn, valde det istället för mitt namn Åsa, blir så tråkigt att heta Asa.

Avatar: Chirak på mälarruss utställning 2007.

SigneK
0

Jag heter Signe och K står för Kroner som är mitt efternamn. Bilden är nu Akleia som springer och slår med huvudet på russvis

Susanne.Nygren
0

Alias: Jag är jag!

Avatar: Min ettåriga shettishingst, JoyRide, i full galopp på hingstbete här hemma.

ciklidtrixan
0

Alias: Trixan efter min älskade Trixie en Jack Russeltik som jag fick ta bort strax före midsommar i år, ciklid eftersom jag håller på med att odla ciklider.

Avatar: 5 av mina älsklingar i livet

thilda-
0

Alias: _thilda_ för att Thilda är mitt smeknamn :)

Avtar: en liten bild på mig :) hehe

Mixie
0

Alias: Mixie för att jag heter så på andra stället.. är det någon som inte kan räkna ut vad jag heter på riktigt så är det bara att fråga :)

//Mickan

alpros
0

Alias: Alpros, mitt russto.

Lakbacken
0

Alias: Lakbäckens Stuteri utan prickar och så…

Avatar: Vår älskade Vidar 521, för att han är så snygg…

Merete-h
0

Alias: mitt navn Merete og første bokstav i etternavnet Haltland.

Avatar: Guldhagens Blondie, vår innfallsport i russverdenen :0)

Teja-Bea
0

Alias: B.Jakobsson symboliserar mitt namn; Beatrice Jakobsson. Jag anser att läsaren ska veta vem som skrivit.

• Avatar:  Bilden är en symbol för det mesta i mitt liv faktiskt! Hunden är Sasha, som jag arbetar mycket med. Bla. Agillityträning.
  • Hästen är stuteriets heluppfödda avelshingst Tejas Musseron 597.
  • Bilden visar även ett intresse för Hundar och hästar, då jag är "medlem" i både hud och hästsajter på iFokus.
  • Det är även jag själv  som tagit bilden (och jag är mycket nöjd med den!!) vilket även symboliserar mitt fotointresse. Och jag är ju "medlem" i flera fotosidor här på iFokus.

Låååång förklaring! ;)

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Christina-Lundberg
0

Alias: för det är helt enkelt det jag heter, inga krusiduller här:))

Avatar: Karsk -98. e. Rasputin u. Elilia/Komet.

Detta är en blid som får tala för sig själv…Om man läser på grimmans norsrem så står det "vältränad", så jag la till "det är rent skrattretande" :=)) denna bild kom vi 2:a med i ponnytravrondens fototävling.

Impulz
0

Alias: För några år sen så kunde jag inte hitta på nått bra namn när jag skulle bli medlem på en annan sida, och då tyckte min kompis att jag skulle heta Impulz, för hon tyckte att jag var lite impulsiv. Sen har det följt med! Fast jag har det bara som alias på 3 sidor, sen har jag andra namn på andra ställenRäcka ut tungan

Avatar: Valkyria Dar i beteshagen.

EmmaSofie
0

Alias: Jag valde mitt egna namn. Och så har jag det på en annan sida ocksåFlört

Avatar: Jag valde nog bilden för att det var ett roligt minne och jag hade väldigt kul, och jag tror Pysen hade det medTungan ute

Bilden är på mej och Pysen, fotad av Linnea.

Teja-Bea
0

Jag får väl skriva om nu!

Alias: Teja-Bea. Jag är då Bea, en av delägarna och eldsjälarna bakom stuteri Teja

Avatar: En bild på när jag kjelar med årsfölet Tejas Mirita. Ett härligt litet sto e.Micklas u.Hults Pirita. Bilden är tagen av Therese Edlund

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

ryttarn
0

Har nu bytt Avatar….

Avataren är Isilon Alassë som är efter Tejas Monljus uJubla II och är född den 26 maj i år. Alassë är hingst och tingad för leverans under våren.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Polenta
0

Alias: Polenta, det är mitt första russ e. Redde u. Ulona, hon är född -95, travponny.

Avatar: En bild på Polenta där så klart :)

amandahandersson
0

Har bytt både användarnamn och Avatar sen sist jag skrev :O (#1)

Nu heter jag amandahandersson, vilket är mitt namn, och som Avatar har jag mitt kära russin Zolero när han vinner på Solänget :)

Jennie_A
0

Alias: Jag heter Jennie Ahlblom, så det blev helt enkelt Jennie_A

Avatar: Jag är på väg ut och köra med Lexius, en sommar för ett par år sedan, och syrran som gick bakom fångade mig på bild.

Colt
0

Min alias är Colt, Colt är en av mina hästar! :)
Har Erik Adielsson som Avatar för att jag tycker mycket om honom!

Cara-Mia
0

Alias: Cara Mia heter mitt första föl så därav blev det detta.

Avatar: Den byter jag ibland. Har bla varit Cara Mia. Wirka med föl och för tillfället är det en huvudbild på Sigurd.

[Tjiwi]
0

Jag har visst inte skrivit här,

Alias: TJIWI, en kombination av mina tävlingsponnyer Tjibus och Wilda…

Avatar: Min gamla russhingst Grus 363

Jarhultdenyngre
0

Alias, Jarhultdenyngre, då jag är den yngsta i min generation av Jarhultare. Hur det kommer sig att jag valde heta det kommer jag inte ihåg..

Bild för tillfället är på vår hingst Nino 448 en försommar kväll i hagen…

Reko
0

Alias, är en godkänd, nordsvensk hingst jag tycker om.

Någon Avatar har jag inte…