Bildstafett

Oj, jag är oftasr framför kameran, men det kanske finns någon bild på mig oxå…
Här är Erna och jag på premiering på Lojsta 2006. Inte speciellt vardagligt, men det är nog nästan den enda bild jag har på mig själv…
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Oj vad kallt det ser ut… Burra burra!
Vintern är inte dirket något jag längtar till, även om det kan vara ganska mysigt. Snö är helt underbart, men inte allt blask och blåsten framför allt. Men det är himla mysigt med mörka kvällar, tända ljus, en tänd brasa, adventsstjärnor, jul. Åh, nu börjar jag nästa längta efter vintern ändå. :-)

PS. Glömde stt presentera min lilla vän jag kliar på, nämligen Beatricia.
Det är Skansens Indra e Micky u Skansens Natasja 3223
#12 Tack! Har länge undrat vad fölet hette. Ska notera det nu. :-)
Jag fick fotomodella tillsammans med hästarna i våras och då stal Lejonhjärta helt "showen" :D
Hela albumet; http://www.pixbox.se/alb_show_id392918_page0.html
(han var under inkörning så det är därför han går med bara linor & svängeln - & ni får ursäkta min stil vid påselning *fniss* )

#14 Vad söt han är!

Som sagt, jag föredrar att vara bakom kameran. Dock lyckades barnbarnet föreviga den stora stunden då mormor lurades upp på kuskbocken. Anledningen förstod jag redan när jag spände för… våra shettisar har sämre utrustning än några andra hästar i landet. Jag ska sy ny selar.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~

#17 Härlig bild!!

Här står Fanny och Glöder under paraplyet för att slippa regnet. Fåfäng ponny eller hur..? Vill inte bli blöt i manen. Kortet är taget på Guldruss på Skansn i år.
För två vintrar sedan tog vi denna bild. Montró och Mad Max läser posten tillsammans med husse (Thord)

Det här var nog den enda bilden jag hittade där jag själv är med i någorlunda "vardagssituation". Det är jag tillsammans med Tejas Monique (tv) och Hults Pirita (th) efter dubbelseger på Örebro tidigare i år.
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

#24 Ojjjj en kunglig häst han Amaretto 
#36 , Ja man måste ju få skryta lite, det är ju inte var dag kronprinsessan klappar ens häst!

Denna bild tycker jag är lite gullig. Det är Fanny och Tejas Primona som tittat på ett ponnylopp på Färjestad den 15 september i år. Ser ni att båda är lika intresserade av loppet? Funderar kanske Primona på hur hon skall lägga upp sitt lopp, kanske..?

# 42 Vad är det för blåa söta papiljotter Gerda har fått?
"Gerda har legat med papiljotter i natt, och satt extra rött på kinden…."
Andrea hade flätat henne, och i flätorna satt det små rosetter och i varje rosett en liten glänsande ädelsten … det du! ;)
Jisses! Det är nog tur för Gerda att hon fick en ny matte. Här är det ont om ädelstenar och flätglada småtjejer!
Jag säger bara en sak: Gerda ÄLSKAR att bli fin och dekorerad! Hon står blick stilla, klipper med sina långa ögonfransar, gör en och annan mallig min mot Hjördis och ser ut som "miss World - det är ju jag, det!". Och självklart har hon också en blå grimma med ludd, som det står SUPERSTAR på! *s*
Hon är som en Barbie-häst - fast på riktigt!!!

#48 Grimman matchar ju papiljotterna fint också! Nisses "papiljotter" var inte fullt lika dekorativa…

#52 => Undrar om man ska kallas kusk eller kapten när man kör ett sådant där ekipage?! *s* ;)

#52 Imponerande!!!!

#52 ojoj :) verkligen imponerande som sagt.. ;P

#56 söööta =))
//Mickan

#59 har tjejen på bilden sett the Ring?

#60 ja jag har sett the ring :p därför jag ser ut sådär. absolut inte för att jag försökte täcka över min fula min

fotografen är min kompis