God Morgon 08-09-25
God Morgon! I natt har vi inte haft frost, var varmt redan nu på morgonen så jag behövde inte skrapa bilrutor. Dottern hade två marsvinsungar med sig på bussen nu på morgonen, de åtta ungarna är leveransklara nu. De två sötnosarna som åkte med i morse ska en av hennes lärares döttrar ha. Melker och Pirat var så glada att de fick gå med shettisarna även i dag, kul med andra att leka med.
Ha en bra dag! Nu ska jag sätta igång och jobba.

Morgon alla,
solen är på väg upp så det blir nog en fin dag Massa små krafs har samlat sig så det är dax att ta tag i dem, så får dagen bli Ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon! Vi har en lätt dimma med soldis i min del av Roslagen. Slänger ut ett öga genom fönstret, Dorina och Toffifee går som två gamla parhästar brevid varandra. De är riktigt bra kompisar och ser längtansfullt på shettisfölen, ofta står de längs med staketet och småpratar och de vill så gärna in i andra hagen igen.
Min dag är fullspäckad med lektioner, rastvakt och sedan ska jag till ner till Stockholm. Men i dag tar jag bussen så kan jag köpa en ridsport och sitta och mysa på vägen ner.
Ha en bra dag!
God morgon!
Solen börjar titta fram ur diset, så det verkar bli en vacker morgon här också.
Dagen bör ägnas åt arbete och förberedelser inför morgondagens avresa till Falkenberg. Skall dock inledas med lite frukost.
Ha en bra torsdag.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God förmiddag!
Underbar morgon i Skövde imorse. Strålande solsken och minusgrader. Första frostnatten hemma hos oss i alla fall. Sitter dock nästan 6 mil söder om Skövde nu och här är jättedimmigt ännu. Man börjar se solen, men det behövs nog ytterligare ngn timme innan det är strålande fint igen!
Var på ridskolan med Tilde igårkväll. Hon red lektion på Tjingan vilket gick jättebra. Tjingan har funnit sig väl tillrätta med de andra russen på "Kultomten". Hon har gått ngr lektioner och det har funkat bra. Det är dock lite svårt med galoppfattningarna för de riktigt unga ryttarna. Undrar just om hon och Wincent kommer ihåg att de träffades "hemma på Gotland" för 6-7 år sedan??
Ha en bra dag!
God förmiddag
Har haft reporter och fotograf hemme på morgonen från Östgöta Correspondenten. De gör ett reportage om mitt och Grus 23 åriga förhållande. Tänk, han har funnits med mig i över halva mitt liv!! Reportaget kommer på måndag redan….spännande!
Här är det strålande solsken idag också! Det börjar med dis men sedan blir det sol!!

Solen steg upp så vackert här på morgonen oxå.
Varit hos läkaren och visat mitt finger som jag skar mig i härom dagen. Jag har inte riktigt känsel i den så det bli till att åka till Salgrenska och visa upp den framigenom.
Nu ska Anni ut och köra Nino så jag får hjälpa henne att spänna för. Han är otroligt duktig att köra, han tycker det är jätteroligt och mycket framåt. Den som körde in honom gjorde ett mycket gott arbete….
Tänkte att han ska dra fram lite ved sen i vinter så han får jobba riktigt….

Godmiddag i landet! Här är växlande molnighet och runt tio grader. Ingen frost här heller imorse! Har varit hos kotknackaren och sedan handlade jag och Sara gympakläder åt henne, innesäsongen börjar nu och inga kläder fanns. Finns så litet tid att handla på när man jobbar till sex varje kväll och tills affärerna stänger på lördagar…
Nu ska jag mata smådjuren innan det är dax att åka till jobbet!