Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 510 ggr
PernillaJ
0

God morgon 2008-09-24

God morgon!

Vaknade av att katten, som satt på fönsterbrädet utanför mitt sovrum och påpekade att han ville bli insläppt, trillade ner från taket ackompanjerad av krafsande och rasslande. Han klarade sig med blotta förskräckelsen men har kanske förbrukat ett av sina liv.

Mild natt i Leksand, +6 grader. Fortfarande alldeles svart ute så det är svårt att sia om det blir lika fint väder som de senaste dagarna, men man kan ju hoppas. Jag tänker gå och lägga mig igen ett slag i väntan på att dagen ska börja… zzzz…

karisma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon där ute visst hoppas jag åxå att det blir en lika fin dag som igår. Ska fixa lite med hagar idag och klippa lite gräsmatta få se om timmarna räcker till något mer Behöver städa bilenRynkar på näsan

Ha det gott där ute och gå ut och plocka lite svamp

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

God morgon! Nyss uppstigen, ska ta och fixa mig lite frukost och sedan gå ut till hästarna. Idag är det dimma och jag ser inte ut gm fönstret. Jag har en nära släkting på Mallorca och där regnar det, så kontinenten är inte alltid ett bra alternativ.

Ha en bra dag alla!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Om man tittar ut genom sovrumsfönstret ser det fint ut, men genom kontorsfönstret ser det ut som om det ska regna när som helst…

Idag ska jag greja på litet här hemma innan jag åker och jobbar.

Vi var och red igår, och hästarna skötte sig bra. Det är så mörkt när man kommar hem vid åtta bara, snart måste man tända lysena på gården för att se något…

garrilina
0

God Morgon! Susade in på jobbet för en halvtimme sedan och släppte då in två elever som hängde på låset, undrar vad de ska syssla med de 80 minuterna tills de börjar. I morse blev Melker och Pirat med vidhängande mammor insläppta i samma hage som två shettisar de bara sett på håll. Var så spännande tyckte de med lite föltuggande och skutt. Har börjat kolla av vilka som ska gå med vilka i vinterhagarna framöver. Jobbar lång dag, synd för det verkar bli ännu en fin höstdag.

Ha en bra dag!

Lisa-trollet
0

God morgon

Här är de mulet fast de ser inte ut som regnmoln..

Jobbar på förmiddagen o sen ska ja rida.

Ha en bra dag

Teja-Bea
0

Morrn morrn!

Idag ser jag inte ens bilen på parkeringen utanför fönstret. Alldeles dimmigt!

Ledig idag så det blir såklart stallet. Silverboy ska få ta sig en sväng i skogen.

Är redan nu sugen på att packa inför Ponnycupen på lördag! Jag är verkligen laddad!! =D

Ha de bra idag allihopa!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Tittut
0

God morgon!

Disigt men ganska varmt i Odensala. Sitter och jobbar, sonen i skolan och Elan sover, men det kanske är dags att väcka henne.

Ska ev åka och chipa en fölunge idag. Får se hur det blir med det. Ska åka och kolla på lite nordisar framåt kvällen, vilket ska bli trevligt!

Ha en fin dag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Tjiwi]
0

Disigt fortfarande…..funderar på hur det ska gå i morgon när tidningen kommer redan kl nio och ska ta bilder och göra ett reportage när det är sådant väder, några timmar längre fram så är det ju sol….

Hämtade resekaraloger i går så nu ska vi bläddra lite i dom och se var vi ska ta vägen i november.

Ulls pappa Dacke på bilden