Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: ridsport
Läst 1099 ggr
Fiffilura
0

Håll tummar och tår!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Imorogn 13.50 startar Embla och Ozzy i sin första lokala dressyrtävling. Ända borta i Älvkarleby . Hon ska tillsammans med 3 andra representera Österfärnebos dressyrlag i div. 2 i Gästrikland. Så tänk på dem då!!!

Bild från senaste träningen….

Saiop
0

Jag håller tummarna för er! Lycka till hoppas det går bra :D

[Croneld]
0

Lycka till! Rapportera resultatet så vi får höra hur det gick!

MagganS-B
0

Lycka till! Det går säkert bra, huvudsaken är att man gör sitt bästa, även om man inte får nån framskjuten placering…….

Fiffilura
0

#3 Självklart!! Hon kommer förmodligen inte få någon hög placering, hon är nog en av de yngsta ryttarna och Ozzy går inte alltid i form. Och när hon gör det så är formen väldigt låg, de har inte kommit ända dit än…. men de har ju kul Glad Men bara grejen att få vara med i ett lag och åka iväg och tävla tillsammans med andra…. Eller bli tillfrågad Glad

EmmaSofie
0

Jag håller tummarna!

[bsmx]
0

Vad kul! hon kan alltid tänka på att rida fina vägarFlörtkan man höja poängen med om inte formen är ok hela vägen.

Lycka till

Chirak-96
0

Lycka till och jag håller alla tummar och tår! Hoppas på fina bilder ikväll!!

Fiffilura
0

Det gick jättejättebra! Hon är så glad, lycklig och stolt. Och även jag!! Embla gjorde allt perfekt! Hon hade inte kunnat gjort det bättre. Hon var SÅ nervös i collecting ring så jag trodde aldrig hon skulle fixa det… Men det gjorde hon -perfekt! Hon fick genomgående 5:or och 6:or - hon fick 51,38 %

Tävlingen var i ridhuset för utebanorna var i bedrövligt skick, så framridningen gick sådär, det var tungt, geggigt och lerigt. Och det går ju knappt att fota i rudhus…

Fiffilura
0

En dålig bild från ridhuset…

Chirak-96
0

Grattis, va kul att det gick så bra! Hur gick det för de övriga i laget? Vad rider de för hästar?

Dom är så otroligt fina ihop!!!

Fiffilura
0

#10 Det gick bra för de andra i laget oxå. Eller den sista vet jag inte för vi åkte innan. Men de andra fick 53 och 61%. Det är utöver Ozzy en c-ponny och två d-ponny. C-ponnyn är en new forest.

Kan ju tillägga att även Ozzy skötte sig perfekt!!

Fiffilura
0

Laget kom på delad 4:e plats… Av ca 10 lag. Så det var ju väldigt bra!! Nu är det två lagtävlingar kvar!

alpros
0

Jag vill också gratulera det fina ekipaget!

EmmaSofie
0

Grattis!

[Grabbarna-A]
0

Vad roligt, Grattis Glad.

Forgein
0

Vad roligt hoppas det går bra:D

Fiffilura
0

Imorogn 14.47 är det dags igen. Gävle denna gång. Så håll tummar å tår. Gick ju så bra förra gången och ni hade säkert en del i det …  Glad