Håll tummar och tår!!
Jag håller tummarna för er! Lycka till hoppas det går bra :D
Lycka till! Rapportera resultatet så vi får höra hur det gick!
Lycka till! Det går säkert bra, huvudsaken är att man gör sitt bästa, även om man inte får nån framskjuten placering…….

#3 Självklart!! Hon kommer förmodligen inte få någon hög placering, hon är nog en av de yngsta ryttarna och Ozzy går inte alltid i form. Och när hon gör det så är formen väldigt låg, de har inte kommit ända dit än…. men de har ju kul
Men bara grejen att få vara med i ett lag och åka iväg och tävla tillsammans med andra…. Eller bli tillfrågad 

Jag håller tummarna!

Lycka till och jag håller alla tummar och tår! Hoppas på fina bilder ikväll!!

Det gick jättejättebra! Hon är så glad, lycklig och stolt. Och även jag!! Embla gjorde allt perfekt! Hon hade inte kunnat gjort det bättre. Hon var SÅ nervös i collecting ring så jag trodde aldrig hon skulle fixa det… Men det gjorde hon -perfekt! Hon fick genomgående 5:or och 6:or - hon fick 51,38 %
Tävlingen var i ridhuset för utebanorna var i bedrövligt skick, så framridningen gick sådär, det var tungt, geggigt och lerigt. Och det går ju knappt att fota i rudhus…

Grattis, va kul att det gick så bra! Hur gick det för de övriga i laget? Vad rider de för hästar?
Dom är så otroligt fina ihop!!!

#10 Det gick bra för de andra i laget oxå. Eller den sista vet jag inte för vi åkte innan. Men de andra fick 53 och 61%. Det är utöver Ozzy en c-ponny och två d-ponny. C-ponnyn är en new forest.
Kan ju tillägga att även Ozzy skötte sig perfekt!!

Laget kom på delad 4:e plats… Av ca 10 lag. Så det var ju väldigt bra!! Nu är det två lagtävlingar kvar!

Jag vill också gratulera det fina ekipaget!

Grattis!
Vad roligt, Grattis
.

Imorogn 14.47 är det dags igen. Gävle denna gång. Så håll tummar å tår. Gick ju så bra förra gången och ni hade säkert en del i det … 
kan man höja poängen med om inte formen är ok hela vägen.