Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1098 ggr
karisma
0

God Morgon 2008-09-18

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon där ute allt är grått och +6 det är bara att vänja sig Skall ombesikta släpet idag som fick en anmärkning Är ute i god tid som vanligt X-et kommer och lagar det på förmiddagen har tid  14,15 annars är det som vanligt

Ta vara på höstdagen snart är det jul

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Även här är himlen helt grå, vart tog det fina höstvädret vägen?

Fördelen är ju att det inte är nattfrost, så gräset räcker längre :D

Simon klarade körkortet igår, så nu har vi en lycklig pojke. Nu kan han köra själv till praktiken och allt vad han ska.

Idag är det jobb på em, och föräldramöte i kväll. Westernträningen blev inställd igår, och resten av terminen. surt. Det måste väl finnas någon mer i hela norrbotten som kan hjälpa oss nybörjare på traven kan man tycka…

Om jag får någon hjälp kanske jag kan ut med russen och köra en sväng, de har inte gått i par på evigheter.

[Croneld]
0

God morgon! Här är det vanlig arbetsdag som gäller med handledning på eftermiddagen. Visst är det höst, man får skynda sig ut om man ska hinna något med hästarna innan det är mörkt. Tänk vad bra det vore med ett eget ridhus som man kunde träna hästarna i på dess olika viss. # 0 Det ska jag önska av tomten!

Ha en bra dag alla!

MagganS-B
0

God Morgon!

Dom sa just på Radio Gotland att det fortfarande är sommar på Gotland, eftersom dygnsmedeltemperaturen inte ännu har understigit + 10 under 5 dagar i sträck. På Fårö däremot är det höst, dom har haft 9,9!

Nu har jag jobbat klart för nästan tre veckor framåt, skönt! Nu återstår en massa småfix i stallet + lite tvätt och förberedelse inför semestern!

Ha en bra dag! Det är LÅÅÅÅÅNGT till jul fru gredelin!

Tittut
0

Morning!

Här i Uppland är det långt ifrån sommar, så kallt vi har haft senaste tidens nätter. Tur att vi har värme i huset igen, så man slipper sitta med vantar och jobba.

Ska snart iväg och chipa och idkolla en fölunge, men måste få liv i Elan så hon får åka till dagis idag. Det vankas kalas i eftermiddag efter dagis, så hon vill nog vara där idag. Igår var hon hemma med mormor.

Ha en trevlig torsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

Wruss
0

God morgon!

Även i Västra Götaland är det långt ifrån sommar… 6 grader är det ute just nu. Barnen frågade efter både vantar o mössa när de gick iväg till skolan. Jossan är ledig idag. Hon o jag skall till Östra sjukhuset i Göteborg idag för en undersökning. Vi skall vara där kl 11 så än är det gott om tid. Vi får se om vi hinner hem till kvällens föräldramöte. Hoppas inte Skäms.

Igår flyttade Tildes Tjingeling in på ridskolan. Tilde red henne själv dit längs vägen. Jag körde iofs bakom med bilen, men hon har verkligen blivit duktig, lilltjejen. Tjingan blev väldigt nyfiket mottagen i stallet. Det var många ungar som undrade vad det var en svart liten söt häst. Hon blir nog lika omtyckt som de andra russen!

Ha en bra dag allihopa!

bilden = Tilde o Tjingeling på Västruss utställning i lördags

Tittut
0

# 5 Duktiga tjejer!

Hälsa Jossan lycka till från mig!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

[Tjiwi]
0

Go morron

Grått ute, ont i halsen och hemma idag!! Tungan uteSka göra så lite som möjligt idag, börjar nog läsa en bok eller nåt…..ha det bra!!

Lisa-trollet
0

Go morron

Solen va framme på morgonen men nu har den försvunnit…

Är ledig idag så jag tänkte rida lite och tömköra några 2-åring för första gången

Ha en bra dag