Godmorgon 08-09-17
Godmorgon i landet!
Här är mulet, men det betyder ingen frost. Min bil är hel igen, det var en slang till växellådan som läckte. Idag ska jag jobba hela dagen, och ikväll är det westernträning…
Simon ska köra upp igen i eftermiddag, hoppas han klarar sig den här gången, han har litet bråttom den mannen… Bäst sätta fart här så jag hinner allt jag måste göra före jobbet!!

God Morgon!
Mulet och ca 5 grader och mörkt, behövs reflex efter vägen nu. Jobbar lång dag med föräldramöte i kväll så det är ingen idé att åka hem på den 1½ timmen det blir emellan. Så ikväll blir det inget stall för mig. Får hoppas att de håller sig i hagarna i dag när inte sambon är hemma heller. Har just nu en shettisvalack som satt det som sport att ta sig ut överallt, sambon tröttnade häromdagen och tog ett fyrkantsnät med vidhängande plaststolp och stängde in honom på gräsmattan, då hoppade han över när det inte gick att krypa. Idag är han försedd med antenn
har hjälpt tidigare på denna herre ett tag.
Ha en bra dag!

Morgon det är en alldeles vanlig dag i Roslagen Ha det gott där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Mulet och kulet precis som alla andra dagar……..mot Visby och jobbet!
Ha en bra dag!
här är det lugnt.. blir inte till att träna hästar förrän senare i eftermiddag.
kom hem sent igårkväll efter att ha varit i Helsingborgs hos Kung Dar.
God morgon!
Har sovit till efter 8! Barnen sov hos mor och far i natt, och Pontus skulle ha kommit hem i morse och hämta kläder, så jag ställde aldrig väckarklockan. Nu kom inte han och sovmorgonen var ett faktum.
Jag får besök om en stund av studenter från SLU, så det blir att prata russ på förmiddagen.
Sedan måste jag nog försöka få fart på passprogrammet igen.
ha en bra dag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Här är det grått igen, så jobbigt…….