Använder du din dagbok här?
Hur många har upptäckt att det finns en dagbok - en blogg på den här sidan för varje medlem?
Det skulle vara kul att läsa lite om ni tycker det är bra eller onödigt och om ni använder den och varför.
Själv har jag lagt in en hel del det senaste halvåret jag varit med här. Det för att det blir lite för långt och personligt för att lägga in i forumet. Ibland behöver jag bara skriva av mig om något som gäller hästarna. Dessutom kan man lägga in en eller flera bilder direkt i texten, vilket jag tycker är väldigt trevligt.
Är ni nyfikna på min dagbok? Välkommen in!

Ja, men när du säger deet så var det ett tag sedan!
Jag skriver inget här, eftersom jag har min andra hemsida. Ifs är jag dålig på att uppdatera dagboken, men det händer då och då.
Jag har inte kollat in din dagbok, men skall snart göra det. Tycker det är jättekul att se vad´andra har för sig.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Jag använder dagboken, men bara till sånt som rör hästarna och inte varje dag utan bara om det är ngt speciellt eller om jag bara vill skriva av mig. Upptäckte för inte så länge sedan att man kan kommentera i någons dagbok. Jag hade nämligen fått en kommentar som jag såg typ flera månader efteråt. Roligt!! Jag tycker att det är kul att läsa lite hur andra har det och vad de gör med sina hästar.

Jag använder den inte, har en massa andra sidor jag skriver på istället. Hade jag inte haft dom hade jag säkert gjort det här sitället
Jag skriver ibland när det hänt något speciellt. Men borde skriva oftare. Är det några som brukar läsa dagböckerna då??

Jah skriver inte i dagboken här eftersom jag både har hemsida och blogg som jag skriver på:)
Jag har en blogg på Mulen - http://s14.invisionfree.com/Mulen, gå till Ponnyklubben på nya äventyr del II och leta efter Anna så hittar ni mig! :)
Jag orkar helt enkelt inte skriva dagbok här också, utan har bara lagt en hänvisning till den andra sidan i min dagbok här. Däremot ska jag raskt springa iväg och läsa din å det snaraste! :) Jätteskoj!!!
Vi använder dagboken bara till att skriva om vad som händer med hästarna. Och bara då något speciellt händer. Alltså blir det inte så ofta. Skriver även på vår hemsida numera.
Nix, men jag har en hemsida med månatlig dagbok och så skriver jag här i forumet varje dag…

JAg skriver :P hehe tkr de är rätt kul att dela med sej av "sin dag" :P

Använder inte min dagbok här på fokus men kommer att skriva lite dagbok på min hemsida när den är igång. Följer dock Pernilla Jobs blogg här. Hon skriver så trevligt tycker jag. Fina bilder är det också.
Nej, jag är ganska ny som du vet.
Fast jag visste att det fanns
Brukar skriva någon rad ibland! Bra att skriva av sig lite oxå!