Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 695 ggr
garrilina
0

God Morgon 08-09-15

God Morgon precis kommit in efter att ha släppt ut pållarna. Är trött och hade gärna legat kvar i sängen en stund till. Var hemma vid 22 tiden det var mååånga fler mil hem kändes det som, kan ju bero på att vi varit uppe sedan 4Förvånad. Är nöjda med gårdagens 40p för Russe. Vi avslutade med att hälsa på sälarna och titta till vår hos oss uppfödda sälkut som nu blivit tjock säldam och fått namnet Isa. Sedan lyckades Therese att köpa en kaninunge innan vi tagit oss ner till bilen. Nej nu är det nog dax att göra sig klar för jobbet så man inte kommer för sent.

Ha en bra dag!

karisma
0

God morgon Det är en alldeles vanlig grå måndag Ha det där uteRynkar på näsan

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

# 1 Grått så Bill…

Vi saknade dig i går, Malin!

Här ska jobbas hela dagen, samt titta till Tittut, ja hästen alltså, som står med fång igen. Sedan har mor och far bjudit på gemensamt födelsedagskalas för oss fyra barn, så det blir middag och tårtkalas hos dem. Skönt!

Ha en bra måndag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet! Barnen är iväg till sina skolor, och jag ska nu äta frukost. Idag står jobb em på schemat, och hemma behöver massor göras. Hästarna klarar sig dock bra på betet ännu, de har knappt ätit av något ser det ut som. Så fryser inte gräest bort kan vi klara oss utan att stödfodra ännu ett tag.

Blokaruss
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grått som vanligt! Sitter fortfarande med en nyopererad axel och har lite ont. Trist att vara hemma i längden. Gråter Man får tänka tillbaka på värmen i somras!

Kul att få se så många fina bilder från Guldruss! Skrattande Hade varit kul att vara med men det får bli ett annat år! Det är bara att acceptera faktum ibland att men är lite skröplig…

MagganS-B
0

God Morgon!

Vi har ett grått Gotland också! Sån där dag som är lämpligt för brasa och läsning…..Men det är bara att hugga i, skall ta in ved till värmepannan, nu måste man ju elda igen…..

Ha en fin dag alla, trots gråväder!

[Tjiwi]
0

Godmorgon

Grått utan regn här idag. Ska ta mig en riktig slappardag fram till det är jobb. Det tar på en gammal flicka att ligga ute och tävla en helg…….Obestämd

Tjibus och Wilda gjorde en jättebra tävling i helgen och jag är så nöjd med dom. Wilda var mer taggad än någonsin……Flört

De ska få ledigt ett par dagar nu.

Ha en bra dag.

StuteriQveiar
0

Idag är en lite seg dag här också. Var hemma vid prick 24-tiden efter en tur till Nossebro fram och tillbaka. Vi lämnade minisen och hämtade Cherie 3550 och Sheriam, och de är såå fina båda två! Skrattande Får visa bilder då jag tagit några!

Kram i gråvädret från oss i Östervåla!

crazycattiz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag deppar fortfarande över att vi inte kom oss iväg till skansen Rynkar på näsan, speciellt nu när man ser att det verkar ha varit en jätte trevlig dag!

I övrigt är jag ledig idag så vovven ska få sig ett bad, det tar några timmar när man har en stor pälshund men det är det värt för hon blir sååå fin när det är klart Glad

Torpets
0

Ågren över att inte kunnat vara med på Skansen i år,har ju varit en obligatorisk händelse nu i flera år men men….

Grattis till alla som var med…

Miii4
0

god morgon allihopa. här är det fint idag, men kallt. "Sommarstaden" Halmstad är verkligen bara rolig på sommaren!
Igår åkte våran Filur, han är utlånad till Ösby naturbruksgymnasium. Så nu är det bara två stycken kvar här hemma, den tredje står på travskolan i hstd.

Är ledig idag så ska nog ta o busa lite med vovven, som älskar när matte är ledig :) ikväll blir det till att bre mackor åt travkuskarna på halmstadtravet!