God morgon 08-09-14
God Morgon sitter i bilen och har precis passerat Gävle så någon timme till så är vi i Stockholm. Lite skakigt med datorn i knät men det går. Klev upp kl. 4 det var mörkt när vi släppte ut, lilla Melker missbedömde öppningen till hagen och klev in bredvid så det blev till att hämta spettet. Russe klev glatt på fast det var tidigt, kul att få ut och åka tyckte han. Han delar transporten med ett antal sälprover som sambon ska lämna på riksmuseumet, hoppas han inte luktar säl när vi kommer fram
. Lycka till alla som ska på Guldruss vi ses där.
Ha en bra dag!
God Morgon och Lycka till på Guldruss!
I gårkväll när jag var i hagen med hö (gräset är slut!), så lekte mina fölisar med varandra. Nu har mammorna kommit på att det inte är nån idé att vakta dom längre…..jättekul hade dom, foto kommer när jag får tid!
Jag tänker ha en bra dag på jobbet, hoppas ni andra får det också, var ni än är!

SOLEN SKINER över Uppsala slätten hoppas det håller i sig hela dagen.

Godmorgon i landet! Här lyser solen med sin frånvaro, himlen är grå just nu. Det kan ju vara dimma, men det ser iaf inte ut att ha varit nattfrost, vilket mina grönsaker tackar för. Idag hade vi tänkt fara på KM i Boden, men vi har lagt ner projektet, för detta är min enda lediga dag i september, så jag vill nog hinna litet i trädgården och sånt där annat onödigt.
Lycka till alla som ska på Guldruss!

God morgon, perfekt väder för skansen! Ska dock dit utan häst i år men med en liten systerson istället =) får se vad han tycker om russen eller om björnarna är roligare kanske..lycka till alla som ska ställa ut, särskillt ebba och granö