God Morgon 2008-09-11
Morgon där ute, det har varit upphåll i flera timmar hoppas det fortsätter. Det ska bli skönt med en hemma dag efter trippen till Värmland igår 70mil, var och levererade en valp Export Norge det låter väl fint på meritlistan hihi. Kontorsjobb på eftermiddagen bara ett måste högarna bara växer. Om allt går som det ska kommer Timon hem i morgon, det ska bli så rart att få träffa honom efter så många månader Jag får passa på att TACKA alla som skickat bilder mail. och sms under sommaren och berättat hur han mått och sett ut Ha det bra där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Har det varit trassel nu igen, eftersom det inte har skrivits något sedan Karisma var aktiv?
Här ska lämnas iväg unghingstar från betet, och hämtas barn på skolan i eftermiddag, sedan är det crossträning för sonen och fotboll för dotra, dessutom är rörmokaren här och jag ska skrivjobba… puh!
Ha en bra torsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon. Ytterligare en grå morgon…. hoppas att det vänder snart. Till helgen önskas ju förstås lite sol. Isak o Josefine har gått iväg till skolan. Tilde och jag är kvar hemma en stund. Hon skall snart till tandläkaren och för första gången laga en tand. Igårkväll visade det sig att det dykt upp ytterligare ett gotlandsruss (Jäntan) på ridskolan. Så nu är de nog hela 5 st (Wincent, Hägvald Roll, Flora och Flicka) och från nästa vecka 6 st då vi ställer dit Tjingeling. Flera av dessa små guldklimpar är verkligen ungarnas favoriter. Ha en bra dag nu!

Godmorgon i landet!
Solen har tagit paus bakom tjocka moln, men temperaturen är något högre vilket mina grönsaker uppskattar.
Idag blir det bokföring och trädgårdsjobb och så jobb på em, hästar borde hinnas med, få se hur det blir.
God Morgon!
Grått och lite ruggigt, men det regnar i vart fall inte…..
# 2 Kul att höra att det finns en liten Hägvald på ridskolan, han måste vara e. Julle……minns inte vem som är mamman, men namnet är mitt påfund!
Blir målning av stall och fönster i dag!
Ha en bra dag runt om i landet! Det tänker jag ha!
#2 Vilken ridskola står Hägge på? Skötte om han mycket när han stod på Ax travskola och en gammal träningskompis! Hoppas han sköter sig!;)
#4 Visst är han efter Julle, kommer inte ihåg mamman just nu men det kommer kanske…:)

God morgon
Mulet här oxå, men inget regn iaf.
Blir lite ridning o tömkörning på förmiddagen och jobba i eftermiddag.

#4 o 5. Hägge är e Julle u Sindy 2812. Han sköter sig jättebra och är som jag sa väldigt omtyckt. Inte ngn som går och släpar benen efter sig precis. Han står på "Kultomten" dvs Skövde RF.
# 7 WoW, samma mamma som Darius Roll alltså!

#7 och Iva Roll
Sommaren då H -hästarna Roll föddes var jag och min familj på besök hos stuteri Roll och träffade Hägvald, Hagbard, Hannibal , Helga med flera. Det året var fölen efter Julle, alla utom en som var efter Parat. Hannibal tror jag att det var som var efter Parat. Mamman till honom Bodilla Roll hade ju Marlen lånat och tävlat med så då lät hon betäcka henne med Parat innan hon åkte hem till stuteri Roll igen !
Hejsan! Har varit på jobbet, kommit hem, och fixat lite med hagarna så jag kunde flytta runt lite. Och oj vad det växer över tråden:( både det ena och det andra. Men en härlig solig eftermiddag har vi i alla fall! Ha det gott!