Isabell hingst- Till salu
Sibborp´s Winzent är född 2007. Han är isabell med stjärn. e. Ymp 515 u. Willa 4414 ue. Skärmnäs Pigall 504.
Bakom finns även ELIT-stoet Wirka samt SM-vinnaren Raider.
Säljes helst till någon som vill behålla honom som hingst. Han är högrest och rör sig med bra steg. Har varit på en utställning då han endast fick 36p. Det kan förklaras med att han skulle lägga sig och sova precis innan han skulle visas. Han är mycket lugn och social individ. Mycket hanterad.
Priside: 7000kr
Finns mer info på http://www.kennelsibborp.com
putt
putt

Söt som socker….
Åååh, jag som vill ha en unghäst till <333 tyvärr så ska jag ha ston.
putt
Åh..Om han inte stog så långt bort! <3
Winzent vill gärna flytta.
vit som socker
och söt lika så;)
putt
putt
Han har i dagarna tränats inför utställning. Gick jätte bra.
putt
putt
Har nu vuxit i ponnygrimman.
Isabell med stjärn
putt

Oj vilken underbaring ! Nu blir det att prata mer far min ;)
Josefinejumpforjoy.blogg.se

#19 Vilken bild!!
Har du fler bilder? :)
Har ju varit kontakt med dig. Mamma ringer dig ikväll. :)
Winzent kommer att flytta till Tingsryd!

Grattis

Tingsryd!? Sanna är det du som köpt honom? Då kommer han få leka med Tejas Morian! =)
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Jo dom får leka!
#26, *thihi* Japp, det är Morians nya kompis. :D Kommer se kul ut med en svart o en vit. *haha* Har hittat hingstbete till dom. Morian ska ställas ut i Tingsryd. Tror de va i juni. :)

Grattis Desiree, kul att du fått honom såld
Winzent är forfarande till salu vid snabb affär.
#30 var inte han såld till S lennartsson?
Krångel, Krångel.
Han är fortfarande till salu pga olika anledningar…..
putt
Winzent vill gärna flytta snart.
Ska försöka ta nya kort på honom i helgen. Han är musklad och jätte fin.
Vacker kille…
putt
Intesse????
Vet du vad? Jag tycker det är orättvist mot alla andra som har hästar till salu att du puttar upp din tråd gång på gång på gång. Om alla gjorde som du, skulle gotlandsruss.ifokus bara ha tillsalu-annonser bland ämnena på första-sidan och ingenting annat.
Jag förstår att du vill sälja ditt föl omgående, men det måtte väl finnas fler ställen på internet att annonsera på än just här om du har brått att bli av med honom?!

#40 Jag tror inte att andra saluhästar kommer i skymundan av att annonsören "puttar" upp annonsen ibland (om det är det du menar). Trådar ramlar alldeles för fort ner i "osynligheten" på en sådan här sida. Kanske vore det bra att ha en "till salu-lista" vid sidan av?
Bra ide. Dessutom är det många trådar som puttas upp.
#40 Han har/är på annons på andra ställen med men det vore kul att sälja till russfolk eller nån annan.
Varför en egen till salulista? Det är väl bara att gå in under till salu och läsa där - det är ju en egen lista?
Jag bli irriterad när en annons vars rubrik jag sett 42 gånger nu puttar ner andra saker som är intressantare att läsa i glömskan.
Det vore en sak om du hela tiden uppdaterade den med nya bilder, eller hade en diskussion om hästen igång med någon, eller om det gått någon månad och du vill visa att annonsen fortfarande är aktuell - men av cirka 40 inlägg i den här tråden är närmare hälften bara inlägg där det står typ "putt" som du skrivit själv.
Jag säger inte att man inte får göra så här - bara att jag tycker det är orättvist mot övriga annonsörer på sidan. Om alla låg på och skrev "putt" i sina trådar dagligen, skulle det som sagt bli väldigt lite plats kvar till övriga ämnen bland rubrikerna till vänster - och ännu fler intressanta saker skulle hamna i glömskan.
Och det bryter faktiskt mot netiketten på nätet att "roffa åt sig" utrymme på ett öppet forum på andras bekostnad.
Men det är som sagt min privata åsikt - andra får gärna tycka annorlunda!
Tycker själv att de är bra att trådar puttas upp så man vet att hästen fortfarande är till salu exempel….
Anders intressant trådar hittar man väl lätt om man bara vet vad man vill läsa om… färger,utställningar mm har ju egna hörn dom med…

Ja alla olästa trådar är ju markerade med svart.. jag är inne här varje dag och bläddrar igenom alla inläggen, de jag vet att jag har läst flera gånger trycker jag bara på så den "svarta markeringen" försvinner så går jag vidare! Det är bra att man puttar upp tråden så att nya medlemmar får en chans att kolla också! :)
//Mickan
Jag tycker det är skillnad på "Till salu-trådar" och "Ämnestrådar" vad gäller puttas upp eller ej. En ämnestråd är ju oftast betydligt intressantare än en till-salu-tråd.
Och om jag vill köpa någonting, så tittar jag ju i HELA Till Salu-mappen. Jag klickar ju inte bara på den enda annons som syns när jag öppnar sidan.
Men som sagt - det är upp till var och en att tycka vad man vill! och nu när jag sagt min mening, så lämnar jag denna tråd åt sitt öde. :)

Jisses vad vacker han äär!
putt
Jag måste hålla med Anna. Vill oxå se andra trådar här än bara ngn som vill "putta" upp sin egen tråd. Egoistiskt!
Till Salu finns ju, lägg din annons där vettja.
Förstår oxå att man vill sälja men jag kan tycka att det är lite tjatigt att vara inne å putta upp för ofta. Till slut blir det att man inte tittar just på den "tråden" å det är väl inte det du vill!?!?
Herregud! Vrf hålla på att skriva om den saken ens? Det är klart man vill att tråden ska ligga uppe ifall det kommer nya medlemar eller sånna som aldrig sett tråden förut! Särskillt om man vill ha en fin häst som denna såld. Detta handlar faktiskt inte om att putta upp tråden uatn att få sålt sin häst!

Tycker man ska få putta upp sin annons när man vill det var två månader sedan sist så jag tycker inte det är så ofta då.
Eftersom annonsen redan är färig så tyckte jag att den kunde ligga kvar under allmänt istället för att skriva en ny. Den ligger ju på listan när den blir puttad iallafall. Det är faktiskt dom som BARA puttar upp till salu annonser. Dessutom är det ju nya bilder.
Men är det så att det är ssåå hilma många som tar illa upp får jag väll lägga ut en ny på till salu om det är så viktigt med rubrik……..
# 57 Nej, jag tycker det är bättre som du själv skriver, att man behåller en och samma annons för samma häst.
Det är ju inte alltid så lätt att sälja, inte för mig i alla fall. 
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
#53 självklart skall du putta upp din annons om du vill.
Om nu "många" tycker det är fel så hjälper jag dig gärna med att putta upp den genom att svara
!
Lycka till med att hitta ett hem åt din fina vita ponny!!!