Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettutställningar
Läst 865 ggr
crazycattiz
0

Katalog Guldruss?

När brukar katalogen till guldruss komma ut? Jag börjar bli smått orolig över att mina anmälningar inte kommit fram..

Tittut
0

Den är tryckt i dagarna, och jag tror på gång ut redan.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

AnnaPers
0

Jag fick min igår :)

Wruss
0

Kommer den gå att läsa på nätet?

entill
0

Ja, jag lägger ut den idag på svenskas sida.

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~

Wruss
0

Kul! Synd bara att det inte blir ngn utflykt till Sthlm detta år Gråter.

PernillaJ
0

Nu ligger katalogen ute, roligt att läsa! Men, ett par frågor bara: vilken tid börjar utställningen? Sker bedömningen i katalognummerordning?

juventus
0

utställningen pågår mellan 11.00och 15.00

klasserna döms i följande ordning: 9,18,11,13,7,6,5,4,3,1 och 2

publikens favoritföl utses mellan 12.00 och 13.00

crazycattiz
0

Jag fick min idag :)
Gruvar mig för att hitta  i Stockholm bara…  :/

[Grabbarna-A]
0

Det står att man ska anmäla sig i sekreteriatet senast 10.30. Gäller det alla? Även dom som går på em?

PernillaJ
0

#7 Hur mycket enklare och användarvänligare är det inte när den som gör katalogen placerar klasserna i den ordning de bedöms? Att bedömningen sker i katalognummerordning underlättar för alla: utställare, funktionärer och publik Tungan ute

russigabettan
0

Ni som varit på Guldruss förut, jag har fått uppfattningen att det är en bra bit att gå från parkering till sekreteriat för att anmäla sig. Hur är det med hästägarförsäkran? Finns någon fnktionär på plats för att ta emot den vid parkering så att man slipper lämna sin guldklimp i transporten?

Får hoppas att jag kommer iväg över huvud taget, har just nu problem med transporteringen, vilket gör mig galen! Bävar som flea andraför att ta migin i Stockholms djungeln, usch trivs bäst på landet.

Tusen
0

Ja, det är en bra bit att gå. Vi har tagit med ponnyn tidigare och lämnat försäkran samtidigt på plats. Orkar inte springa fram och tillbaka. För långt.Oskyldig

Jag menar om försäkran är påskriven är väl ponnyn okej och då är det väl bara att gå in på Skansen.  Sen om man inte har den på sekretariatet med en gång har inte spelat någon roll förr.

Undrar förresten om hästägarförsäkran har någon betydelse. Har varit på flera utställningar med ponnysar som haft både hosta och märkliga utslag. Vad skulle hända om man t.ex. ljög? Eller om ponnyn bär på smitta som jag inte upptäckt?Obestämd