Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: god-morgon
Läst 562 ggr
garrilina
0

God Morgon 08-09-09

God Morgon hamnade framför datorn en stund då det inte blev så bråttom att bli klar för att åka till jobbet. Dottern klev upp och kände sig krasslig så hon kröp i säng igen och jag fick ingen buss att passa. Har en del plock i salen innan lektion men det är skönt att inte behöva stressa alla dagar. Har läst katalogen till Guldruss i väntan på att tidningen blev ledig, få se om vi kommer iväg eller blir hemma. Nej nu är det nog dax att att sätta fart mot jobbet.

Ha en bra dag!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här ser ut att bli en fin dag idag med, känns skönt efter allt regnande i sommar. Småhästarna leddes hem igår, så nu är flocken samlad i sjöhagen. På dagens schema står tömma ur bussen sedan helgens tävlingar, och jobb på em. Nu på morgonen ska Simon skjutsas till stan för att skriva förarprovet. Spänningen är olidlig, kommer han att fixa det?

Ikväll är det dags för ridning igen, en vecka går så fort!

[Croneld]
0

God morgon! Idag blir det fortsatt handarbete sen en del lek med sjuka sonen. Det blir kortspel som "finns i sjön" och "gris". Sen lyckades jag bygga två fina legohus igår. Men sonen satt ihop dem till ett våningshus och sa att det blev bättre så.

Russen står i regnet och betar. Vi människor stannar gärna inne…

Ha det bra!

karisma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon där ute i regnet. Idag skall jag gå och gratta grannen som fyller 84 år sedan till X-et som åxå fyller år idag Vattengympa står på schemat och ridhuset ikväll den här dagen blir lång tror jag.

Ha det bifogad bild är nog den enda sol jag får se på länge

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

Morrn!'

Halvt översoven idag, men det är bara att gasa om sonen ska hinna till skolan. Annars står veterinärbesök med gammelvovven, valpkurs med den lilla och föräldramöte på schemat här.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

MagganS-B
0

Morning…..

Vaknade sju av att det var en tax som ville in under täcket……15 grader och grått, fast man kan ana att solen kommer att titta fram senare. Pratade precis med Samos, Grekland, dom hade + 26 redan! Bara ca. 1,5 vecka kvar, sen får ni inte se mig här på 14 dagar, ni kan bara ana att jag solar och badar!

Känner mig lite ledbruten i dag efter en omgång med laser och massage i går igen, får se om det hjälper lika bra som i förra veckan!

En sida i stallet är klar, nu väntar målning av den andra sidan i dag, sen upp med dom boxarna också! Jättefint blir det, hästarna kommer verkligen inte att känna igen sig!

florence-S
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon från Enköping.

Igår hämtade jag hem mina katter från lagårn. De är födda 8 maj, Pga att de var lagårdskatter så trodde jag att nu får man torka båda här och där, men icke. Dom har GÅTT PÅ LÅDAN.

På lördag ska Marika åka till Nybro med Exact på 3-årstest, det ska bli jättespännande.

Ha en bra dag allihopa.

Tittut
0

# 6 Jag håller tummarna för att det går bra för dem!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus