god morgon 2008-09-06

God Morgon!
Kallt och mycket dagg. Idag ska jag måla klart boxgallret till en av inhyrningarna, hon kommer tillbaka från betet på onsdag. Blir nog en sväng på marknaden också och kålsoppa hos mina föräldrar till lunch. Packa transporten inför morgonens tävlingsdag i Gävle står också på programmet.
#0 Lycka till på utställningen.
Ha en bra lördag!
God morgon! Åh vad skönt det var att få sova ut lite, idag ska jag fixa lite i stallet, gå ut i skogen och leta svamp och bara njuta av lördagen. Heja heja alla där ute!
God morgon………eller inte för här öser regnet ner. Inte roligt. Så det får bli en dag i verkstan. Jag ska randa klart parvagnen och Ove ska bygga foderhäckar till fåren. Njord och Tjibus ska bada framåt kvällen men är det sådant här väder så räcker det väl med att hälla på dom lite schampoo och ställa ut dom i regnet!!
Glad förmiddag! Jag ska tillbringa eftermiddagen framför datorn och översätta lite, och sedan blir det stallet. En trevlig karl följer med, och ska hjälpa mig med kvällsfodringen. Det här blir bara bättre och bättre, ju! :D
Nej, bäst at ta itu med jobbet.
Ha det bra allesammans!!!

#3 Låter som en bra lösnig på tvätt av häst
#4 Föjer med spänning utvecklingen
han är tydligen inte hästrädd men är dom det går det att träna bort, mågämnet här kan numera ta in de flesta hos oss.
Gallret färdigmålat jag blev genomfrusen på köpet så nu är det en värmande kopp the och datorn som gäller en stund.
#0 åhh nej vilken söt vuffi!
Här var det utlovat regn, men solen skiner
Då blir det nog en liten promenad.
# 0 Grattis till BIR på hundutställningen idag, det var toppen för dig och Glitter!!
God eftermiddag! Regnigt och grått, enda fördelen är att den jättestora lövhögen sen förra helgens trädfällning gick att elda upp. Själv har jag jobbat, och till min förvåning träffat på massor av turister som ännu gästar Gotland. Både fastlänningar, norrmän, tyskar m.fl. Kul att säsongen har blivit lite längre!
I hagen ser det ut att vara lugnt efter gårdagskvällens jagande. Litas ville leka med Diva och då blev Lova sur på Deli som skyddades av Dulilla, det ni! Vilken dramatik!
Ha en skön lördagskväll….det tänker jag ha!
# 7 Grattis till vinsten! Vår Morris var också på samma utställning och blev också BIR med hp, och sedan BIG 2:a, fast det var iofs bara fyra terrier i gruppen. Han fick jättefin kritik, och vi är så stolta!
Själv var jag på Irish cob utställning i Västervik, så jag har bara fått se priser och bilder i efterhand…
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

#0 #9 grattis till era BIR valpar.

#9 Grattis till BIR på valpen
Själv är jag nöjd BIR och HP samt BIG 5 av 12 raser Och när jag stod där i ösregnet så ringer en stolt ägare till Karismas GerTi som sprungit in sin första vinst
Grattis Jennifer och Croneld till första vinsten
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~