Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 929 ggr
karisma
0

God morgon 2008-09-05

Morgon där ute Det är varmt +14,5 och obestämbar himmel och en j….. massa mygg. Nu kommer det sorgliga med att ha valpar de ska flytta den först åker idag om allt går bra. Fast jag får ju lite mer tid till annat damsugaren bla. gräsklipparen är oxå en som kallar på mig. Nu är det dax att sätta fart med djuren om jag ska hinna något idag

Ha det gott där ute och lycka till på 3-års testen, travet och allt annat under helgen

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet! Här är himlen svart, men det regnar inte än iaf. Sara blev trea med Primula igår på nytt rekord, Primula håller sin trend än:D Idag är det jobb i em, och så fixa inför morgondagens tävingar på Solänget, packa idag för det blir tidigt imorgon, det är 37 mil ungefär att köra enkel väg.

Nu ska jag skjutsa Simon på praktiekn!

[Croneld]
0

God morgon! # 1 Lycka till i helgen, mina flickor Karismas GerTi och Tigerlilja ska också starta där så de håller jag en extra tumme för. Idag är det friluftsdag och då bär det av till Vigelsjö ridskola för ridning igen.

Ha en bra fredag!

Tittut
0

God morgon!

Är baktrött idag efter att igår ha tillbringat 70 mil i bil samt åtta timmar på möte. Tur jag har ett par timmat att vakna till idag innan jag ska bort på jobb kl 10. Sedan blir det 70 mil till i morgon med start kl 05.30….

Hoppas att det går bra för alla er som har något roligt och spännande som händer. Här blir det jobb hela helgen.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

PernillaJ
0

God morgon! Mulen morgon i Leksand, 11,7 grader men uppehållsväder i alla fall.

Jag var i Stockholm häromdagen och en gammal dröm uppfylldes: jag fick åka hiss i det flygande tefatet! Eller med andra ord, de snälla killarna i bandomarnämnden lät mig vara med under ett lopp. Bandomartornet på Solvalla ligger i marknivå mellan loppen, hissas upp (ca 15 meter?) en minut innan start, och åker ner igen efter målgång. Det killade störtskönt i kistan!

Jag köpte tidningen Hästen nr 2/2008 på Centralen, 49 kr; där finns en trevlig artikel om systrarna Amér och deras framgångsrika russavel. Om du inte hittar tidningen i butik går det bra att beställa den via länk på hemsidan.

MagganS-B
0

God Morgon (eller förmiddag….)!

Lagom skönt ute, blir nog en till fin dag med sol och varmt hoppas vi.

Skall snart ge oss av mot Stånga för att hämta hem Deli och Diva, kolla lite på Jello och alla Lenas inackorderingar (ca.45-50 st.).

Jobb hela helgen ja, men i alla fall halva. Jobbar på apoteket i morgon, tredje helgen i rad (kommer att bli fyra!), sen väntar Samos, Grekland! Hurra!

Ha en bra dag alla! Det tänker jag ha!

Anna-Uppsala
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Glad fredag på er!

I kväll blir jag av med hundarna och tonåringarna, och ska sitta ensam här hemma och bara njuta av det! Eller ensam och ensam, katterna och råttorna är ju kvar hemma, men de är inte lika påträngande som en tremånaders valp eller en hungrig tonåring …

Men först ska jag och en kompis ta en rejäl titt på Hjördis i sele och vagn - nyper grejorna henne någonstans? Är det något annat som är fel? Eller är hennes bus bara "jag vill bestämma, så det så!".

Vi får väl se vad vi kommer fram till. Något är det som är fel i alla fal, den saken är klar.

Ha det gott alla och lycka till med era planer inför helgen! :)

På bilden: Hjördis och undertecknad för ett och ett halvt år sedan.

[Tjiwi]
0

Morron

Sol idag med, fantastiskt. Ska ta fram snabeldraken och gå ett varv med henne………har lite tvätt att vika och plocka in också, såå tråkigt.

Lycka till alla som ska ut på aktiviteter i helgen, själv åker jag på utställning på söndag med Njord och Tjibus.