Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettallmänt
Läst 732 ggr
annie
0

Får jag hälsa på?

Nu har jag blivit så inspirerad av svaren i tråden "vuxen rida russ" att jag väldigt gärna skulle vilja hälsa på hos någon med russ. Gärna då någonstans där vuxen rider russ såklart Skrattande Flört. Vi bor utanför Avesta i södra Dalarna och åker eventuellt till Täby på lördag. Skulle ju kanske kunna klämma in ett litet besök hos någon längs vägen…. Finns det någon som kan tänka sig en liten påhälsning?

StuteriQveiar
0

Du kan ju leta dig förbi Östervåla på vägen? Vi bor 4,5 mil nordväst om Uppsala. Är hemma på lördag dessutom! Tungan ute

Vi har ett gäng med russ…

savrarpstuteri
0

Hos oss på Sävrarp´s stuteri är man alltid välkommen om man vill stifta bekantskap med russ o lära sej mer hur man använder dem.

Jag är för tung men Engelbrekt har flera gånger ridits av vuxna i lämplig storlek under lektion osv…

Inridningen av våra unga russ görs av en liten vuxen ryttarinna som har det som extrajobb. Helt suveränt Glad!

annie
0

Tusen tack för inbjudningar!

# 1 Jag hör av mig Glad.

# 2 Tackar! Det blir lite långt söderut att åka i helgen, men är vi på väg åt ditt  håll kikar vi gärna in. Tittar in en sväng på hemsidan så länge! Skrattande

Teja-Bea
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har du vägarna förbi Eskilstuna så slå en pling! Vi har 9 russ hemma för tillfället =)

www.teja.se

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus