Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettvi-gratulerar
Läst 801 ggr
Norrveda
0

Grattis Erika och Therese!

Ett stort grattis till Erika Östman som med sitt russ Montècillo tog DM guld och Therese Jansson med Norrvedas Corint & Norrvedas Corect som tog DM brons i körning ponny i Stockholmsdistriktet på Johannesberg idag.

Ytterligare grattis till Therese som för andra året i rad har fått sitt lag från Johannesbergskuskarna vidare till Riksfinalen i körning.

Helena (en blöt groom på bronsparet) Flört

[Grabbarna-A]
0

Skrattande ETT STORT GRATTIS TILL ER Skrattande

Vompan
0

GRATTIS vad roligt ni är så duktiga!Glad

GranoStall
0

Grattis!

karisma
0

Grattis alla inblandadeGlad

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

Suveränt! Jättegrattis och tack för bra PR!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

StuteriQveiar
0

Grattis! Jag tycker att ni är såå duktiga! Skrattande

Önskar att jag var lika duktig…Skäms

Grattis igen, och önskan om fortsatta framgångar!

[Tjiwi]
0

Grattis!!

bubbe
0

Tack!

#7 Vi ses i Vartofta om två veckor, när alla andra ses på Guldruss.

MonteMira
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Särskillt grattis till Erika med cillen hälsar syrran Monté Mira, snart kommer hon också förhoppningsvis ut på sådana tävlingar =D

bubbe
0

Man kanske även ska säga tack till groomen, som "hoppade loss" vagnen när jag körde fast i macken. Trots insatsen där, slapp du inte undan vattnet som sköljde över fötterna.

#9 Vi ser fram emot fler russekipage. Kanske vi kan bilda den tidigare omtalade "Russkuskarna" så småningom, det har ju shettisarna.

[Tjiwi]
0

#8 Japp, det gör vi. Ska bli kul, fast jag kör individuellt för jag får inte vara med i finalen………Tungan ute

alpros
0

WOW! Många grattis!

bubbe
0

Och jag ska grooma (har inte groomat sen 2001) åt Linnea, eftersom inte jag heller får köra finalen. Vann ju förra årets final, så det är kört, om man så säger. Linnea undrade om jag kommer kunna hålla tyst, men i maraton får jag ju hjälpa henne som tur är.

Wruss
0

Vartofta? Inte långt härifrån…. blir det många russ där? Vilken nivå på tävlande är det? Berätta lite… länge sen jag var ute på körtävling, men det kunde vara roligt!!

[Croneld]
0

Ett stort Grattis från oss i Råda!Glad

Norrveda
0

#14 Det är Riksfinalen för lagserien, dvs lätt lokal klass. Har inte sett några startlistor än men åtminstone 3 russ borde finnas på plats. Tjiwi med sitt par och våran lilla Kanon som ska ingå i Johannesbergs lag tillsammans med Linnea.
Tävlingen är 2 dagar med alla moment, dressyr, precision och maraton.

#10 Vadå blöt om fötterna? Dyngsur upp till knäna vore mer rätt, skorna är inte torra än, det var liksom lite djupt i vattnet efter allt regn Flört Åh du, nästa gång ta gärna ut svängarna lite till så slipper vi sitta fastFörvånad men det räckte ju till brons i alla fall!

Chirak-96
0

Grattis! Va duktiga ni är Skrattande