god morgon! 08-08-31
God morgon! Nu kanske jag hinner först idag! Sitter nu i bilen på väg till mantorp. Har varit på väg ett tag oxå, klev upp kl 4 och åkte vid 5. Låt oss hoppas att pojkarna där bak i transporten vill springa i rätt gångart idag. Morgonsolen lyser iaf rakt in i bilen, alltid trevligt med bra väder. Ha en bra dag allihopa!
God morgon!
Verkar bli en riktigt fin dag i dag också, typiskt när man jobbar! I går var ingen bra dag, Lanso diskad i Sundsvall och Jello på Visbytravet…….bättre tur nästa gång!
Lycka till alla som skall tävla i dag! Skulle vara kul att vara på Mantorp, det är ganska många år sen nu som GRTK for med lastbil och 8-10 russ runtom i Sverige för att tävla! Mantorp var alltid jättebra!
Ha en bra dag!
God morgon! En vacker fin solig dag, varför säger alla att det blivit höst redan. Våga vägra!
Jag har varit och tittat till hästarna nu på morgonen. Toffifee kom igår och ska stå här ett tag, syrran har flyttat tillbaka till Stockholm. Jag släppte ihop henne med Dorina nu på morgonen. De skrek som elefanter och var så gosiga med varandra, brunstiga båda två…
Ha en bra dag!
Och lycka till idag!

God Morgon!
Solen lyser
men tyvärr är det en del moln så jag tror inte det håller i sig. I morgon är det jobbardag igen, skulle behöva tre dagar på helgen istället just nu.
I em. hämtar vi hem Maranza ettåriga russet och Saras Galdriel tvåårsshettisen från betet, ska bli skönt att få hem dem igen men förhoppningsvis blir det inte långvarigt eftersom de är till salu.
#0 Lycka till på Mantorp!
Ha en bra dag!

Godmorgon i landet! Här strålar solen från en klarblå himmel, men termometern står på knappa tio grader. Sara motionerade tre av fyra hästar igår, och vi ska väl ut och köra när damen behagar vakna. Kolla staketet i sjöhagen och slå på strömmen så vi kan ta hem hästarna står väl närmast på schemat. och diska…

God morgon här är det fint väder idag igen . Skönt det behövs sol nu.
Jag är väldigt trött men glad idag då vårat härliga lilla fuxiga shetlandsto Slättens Madicken blev Resrv Bis i går på den stora utställningen nere i Bjärsjölagård , sen att jag fick mig en härlig dänga av fölet som både känns och syns idag gör ju inget *ler*
Lycka till på Mantorp idag
Grattis till alla framgångar, och lycka till ni som ska ut och tävla eller visa häst i dag!
Här är det lugnt. Skulle kört Hjördis igår, men annat kom ivägen så det blev inget. Tänker ta en runda i dag i stället. Ute är det sol med lite lagom mycket moln på himlen. Skulle vara skönt om det kunde bli riktigt fin väder en månad nu, så hösten känns lite kortare!
Go kväll. I dag har det varit både sol och lite duggregn. Har mest varit inne dag. Det var CR dressyr nere på ridskolan så jag satt mest i ridhuset och tittade. Lilla Amaretto var förståss med och tävlade. Han startade i lätt C med 9 st andra, en NF och 2 ridponnier och resten stor häst. Han var så klart minst
men fick ändå näst högsta % så det var jättekul
. Medryttaren som bara annars gillar hoppning fick lite blodad tand.
Nu ska jag gå ut och fodra mina djur och dom ska faktiskt få kraftfoder för första gången den här hösten, så mkt som en halv dl var får dom…
Ha en fortsatt bra kväll