God Morgon 2008-08-27
Morgon där ute idag är livet grått och fuktigt, så får man väl göra tråkiga saker som att göra ordning räkningar och åka handla lite mat Månaderna försvinner lika fort som pengarna, inte beror det på min hobby tror jag
Var och tittade på en nybörjar lektion igår barnen var mellan 5-9år vilken glädje de var hos dem när de lyckades styra den lille ponnyn över ridhuset samt få trava en liten bit
bild på mini hundgård
ha det gott där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon!
Åter en lång dag väntar mig på jobbet. Nu börjar vädret variera sig, så det börjar bli dags för att köpa nya skor, igen. Samt att det är dags för en omskoning av Manda.
Igår var jag så trött efter arbetet så jag bara slappade hela kvällen, hoppas jag får mer energi idag så det händer något…
Ha det så bra!
Godmorgon! Fy sjutton vad jag är förkyld!!! Och om ett par tre timmar ska jag vara på uppkörningen för busskortet, pigg och alert …. *mummel mummel*
Visst är det typiskt? Jag har väntat på den här uppkörningstiden i sex veckor (!) och när den äntligen kommer är jag jättesjuk. Voffor e det på detta viset?!
Nä, nu ska jag krypa till kojs en stund till, sedan ut med hundarna och därefter iväg. Håll tummarna är ni snälla!!!

God morgon!
Här är det också grått och det kom lite regn nu på morgonen, synd eftersom vi skulle bala hösilage idag
. Får hoppas att det håller uppe framöver, skolan jag jobbar på firar 100 år idag, med tåg genom stan och tal, musik och lunch ute. Ska ha hembygdsdräkten så man håller sig varm iallafall.
#0 Lila parasoll har de också..
#2 Lycka till på uppkörningen!
Ha en bra dag!

Godmorgon i landet! Även här är mulet och grått. Vattenpumpen på min bil har svimmat, så det blir till att köra 245 ett tag framöver. Vi tog oss med nöd och näppe hem från ridningen (det är ju hela 7 km…) Idag är det jobb som gäller frn två, och före det har jag tänkt hinna göra litet nyttiga saker. Först och främst se till att barnen får frukost!
Lycka till Anna!!!
God Morgon!
Grått och mulet här också, men vi gläds åt att åtminstone halva dagen i går var jättefin med sol och varmt, massor av tvätt blev torr!
Nu väntar jobbet, om det nu fungerar, servern till två apotek i Visby har varit trasiga i 2 dagar = ingen receptexpedition! Uselt av Telia!
Ha en bra dag!
God morgon!
Jag börjar med att säga Lycka Till, åt Anna. Hoppas du grejar det!
Här har det regnat i natt på min tvätt som inte kom in i går. Typiskt! Men det brukar kunna funka som sköljmedel, så att den blir mjuk och fin när det torkar sedan.
Skickade upp Tea till Gnarp i går. De var och hämtade Pelles fru, och då fick Tea åka med på inridning! Hoppas det går bra. Hon såg då ut att vara mer än nöjd av att ha ryttare på ryggen.
Annars är det det gamla vanliga på schemat. resultatskrivning härnäst.
Ha en bra onsdag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God förmiddag
Sol idag, tack för det.
Lycka till Anna!!
Ha en bra dag allihopa……

#2 Hur gick det?