Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettvi-gratulerar
Läst 952 ggr
Cara-Mia
0

OS-silver!!!

Rolf-Göran Bengtsson och Ninja har skrivit historia genom OS-silver i hoppning. Det blev omhoppning om bronset mellan de som hade fyra fel. Och även omhoppning om guld och silver. De fick samma tid men RGB rev tyvärr sista hindret.

STORT GRATTIS!!!!

[Croneld]
0

Det var väl kul!Glad

Norrveda
0

Ett av mina gamla dagisbarn, Fredrik som började sin hoppkarriär på russ, jobbar faktiskt hos RGB i Tyskland som hästskötare. Glad

Chirak-96
0

Jag lyckades slå över precis när han skulle rida omhoppningen. Satt som på nålar. Super bra ridet!

VeronicaP
0

Bara säga ett stort GRATTIS til han för det är han verkligen värd.

PernillaJ
0

Ja, det var en flott prestation. Men jag har svårt att glädja mig helhjärtat, hela hoppsporten känns ju solkig efter fyra positiva dopingprov i OS, hittills. Usch.

russigabettan
0

Jag stod och hoppade jag med under omhoppningen, så ni kan ju tro att jag blir förbannad när det blev störning i tv:n så att jag varken såg eller hörde slutet på "Roffes" ritt, tvn höll på att åka ut genom fönsterrutan!

Ett silver var riktigt flott, fastän jag förstår att "Roffe" såg besviken ut direkt efteråt, guldet var ju så nära. Jag vrålade helt osportsligt RIV när Canadensaren red. Tyckte att "Roffe" kunnat få ett guld med tanke på Sveriges "OS-fiasko" som alla talar om.

Cara-Mia
0

Jag såg det direktsänt på datorn. Jag hoppade jag med.