Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1495 ggr
karisma
0

God Morgon 2008-08-22

Morron där ute dis och dimma är det just nu Idag är det full rulle att hinna med allt innan Croneld hämtar mig och vi vänder näsorna mot Sundsvall. Det ska bli så roligt att se hur Karismas GeTi och Tigerlilja har utveklat sig har inte träffat dem på länge,  och allt nytt folk som man får träffa

Ha det gott där ute och sköt om er under helgen

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

[Croneld]
0

Morning! Vaknade av att katterna lekte och sprang runt på övervåningen. Det blir ett sådant liv när vuxna katter får för sig att busa. Nu blir det en halv dags arbete, innan bilfärden. Jag har laddat med vattenflaskor, gottis och kantarellsmörgåsar.

Ha en bra dag och till alla som ska ut på premieringar och tävlingar i helgen sänder jag ett stort lycka till!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet!

Här är det mulet idag igen, men molnen verkar hålla tätt iaf. På dagens schema står jobb, och jag hade en tanke på att hinna ut med hästarna, få se hur det går. Nu kanske man kan hitta svamp här också, tyvärr är kantareller oerhört sällsynta, mest finns det soppar av alla de slag.

PernillaJ
0

God morgon!

Solsken i Leksand, fast ganska svalt än så länge, 9,8 grader. Även jag ska ut på äventyr, så dagen kommer att gå åt till förberedelser. Mycket att fixa med när man ska iväg ett par dagar.

Igår jobbade jag rätt mycket med årets riksstambokföringar av ston. Hittills har det kommit in 57 inbetalningar, som jag har preliminärt stambokfört (4768 - 4824). De måste korrekturläsas, men sedan ska jag börja göra stambokföringsbevis och skicka ut. Jag postade ett gäng påminnelser till de som inte betalat igår.

Tittut
0

God morgon!

Seg som attans, och ögonen svider. Vossisen väckte mig i natt, bara av att gå över golvet, och sedan låg jag vaken nästan tre timmar. Fick lov att vakna nu när Ponteman skulle till skolbussen.

Ska väl försöka röja undan så att Pernilla J har någonstans att sova i natt, sedan blir det till att bada häst i kväll. Irma ska på 3-årspremiering med allt vad det innebär.

Ha en bra fredag och en trevlig helg, allihop!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

karisma
0

#4 Lycka tillGlad

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus

_Jag_
0

God Morgon!

I haö,stad är det 17.3 grader och växlande molnighet =)

Nu är jag på väg till skolan där vi ska ha en föreläsning i djurkunskap. Sen är det planerat att åka in till travet och handla lite och sen ikväll blir det pizza med en kompis =)

Tittut
0

# 5 Tack detsamma!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

JuliaS
0

Nyligen hemkommen från jobbet och ska bara ta en dusch innan sängen väntar. Hoppas att lilla Cockie inte håller mig vaken. Hon har sovit på jobbet hela natten så det bådar inte gott… Jag håller tummarna för att det går bra på premieringen Liselotte.

[Tjiwi]
0

God förmiddag, här är det blandat väder, nyss en skur nu blå himmel….

Lycka till på premieringarna, Tittut och Karisma!Skrattande

Anna-Uppsala
0

Nyss hemkommen från jobbet, ska jag ta en snabb tupplur innan stallet och hästarna väntar. Tömkörde Hjördis igår och hon gick sååååå fint - trampade på som värsta dressyrhästen! Undrar om hon mailat Briar och bett om råd och tips, kanske?! ;)

Och i dag så är det dags att sätta fast vagnen på Gerda - plus att jag tänker åka efter henne! Det ni! Har nog aldrig kört in två hästar som varit så lätta som Gerda och Hjördis, måste jag säga. Rena rama räkmackan med båda två, minst sagt!

Lycka till på premieringarna, ni som ska dit.

Själv ska jag plugga bromssystem, motorer och färdskrivare i helgen i helgen, plus fixa en massa annat. Kör upp på onsdag i nästa vecka, och får jag busskortet då blir det heltidsjobb ett bra tag framöver sen.

Puh! Jobbigt värre, men kul också, förstås! :)

Och så kan jag börja spara pengar till en parvagn också, ju … *hrrm*

Ha en skön fredag allihop!

Mixie
0

God förmiddag :) Ska snart ner till stallet och fixa det sista inför söndag… Packa allt nöldvändigt, gääääsp, det ska bli såååå spännande :)

//Mickan

MagganS-B
0

God Eftermiddag!

Ny dator, nya rutiner! Min gamla sa upp sig i måndags, därav tystnaden. Kollade mailen på jobbet i går, hade över 30 stycken……snacka om beroende! Nu har jag en massa jobb framför mig med bl.a. ftp-adresserna och lösenorden till alla hemsidorna, alla mina favvisar är borta mm. mm. Men jag börjar här i alla fall! Alltid har det hänt nåt på dom här dagarna!

Ha en bra kväll!

Jenniferohlson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddg!

Idag har vi badat ponnysar, städat och fixat. Hoppas tjejerna håller sig någorlunda rena tills imorgon…

Ha det bra!