Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 557 ggr
Tittut
0

God morgon 2008-08-20

Morning!

Ny dag och barnens första dag i skolan. Var tog denna sommar vägen?

Ska försöka jobba lite idag, eftersom det blev lite av den varan igår, och jag ska försöka hämta Umbra och Marimba imorgon, och då går hela den dagen.

Ha en bra onsdag!

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Jarhultdenyngre
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon.

Vaknade med ett ryck efter att jag hade kommit ur sängen.. Valmet stod i hagen, säkert inte så konstigt tycker många men de står på stall nu.  När vi kom ut för att ta in han för morgon fodringen hade han gått in i stallet, det spöregnade. Han har ng kommit ur pågrund av mig. Jag grejade med han  i boxen vi natt fodringen.

Idag blir det lite rycktning, provlastning och sen FOTBOLL Live, på nya Ullevi.. Faaaaaasiken va najsigt..

[Tjiwi]
0

God morgon, sol idag med, fantastiskt. Ska gå ner till stallet strax för hovslagaren är där. T och W ska få nya fötter!!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet! Hör och häpna: det regnar inte, just nu iaf. Det km ytterligare 37 mm igår, så vi har på två dygn skrapat ihop 77 mm regn. ridningen blev inställd igår, hästarna på ridskolan kunde inte hämtas hem från hagen då ån svämmat över…

Nu ska jag gå ut och tömma hönshuset, som ska bli affärslokal istället.

karisma
0

God middag det var bara Errror i morse har hunnit med djuren och varit på besiktningen med släpet. Det lyser en konstig sak på himmlen undrar vad det är Nu är det lunch sedan lite gräsklippning ha det där ute

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

GAJarhult
0

God middag… Det blir nog inte mycket gjort med hästar idag som var tänkt för jag har fått mycket fint besök. Mitt barnbarn Viktor 1,5 år… Vi ska väl titta på russen men Viktor bestämmer vad vi ska göra….Oskyldig

Anna-Uppsala
0

Karisma => Om det är åt Knutbyhållt tll, kanske det är en ny Jesus på G?! ;)

I dag harjag jobbt på fm, och nu ska jag snarttill stalet. Väntar bara på att laxen ska koka klart, så jag kan äta lunch innan jag går - eller åker bil … Ja, hur ska jag göra? Gå tre km dit och sen tre km hem, eller ta bilen? Valpis är i o f sig rätt liten … *harkel* ….

Blir nog bilen ändå! ;)

[Croneld]
0

Hejsan! Nu är jag hemma, ska byta till lite lämpligare kläder. Ska ut i skogen och vandra och sedan köra hästarna en sväng. Hoppas jag inte träffar några vildsvin eller jägare. Vill bara träffa Karl-Johan och hans läckra vänner. Ha det så bra!

garrilina
0

God eftermiddag!

Ännu en dag på arbetet är avklarad med överlämnanden. planeringar och allmänt virr inför skolstart. I morgon varvar vid det med en hel dags föreläsning om hjärnans utveckling och de problem som kan uppstå. Det som är värst när allt drar igång är att man inte rör på sig, så nu blir det snabb middag och ut till hästarna. I morgon kommer Russe och hans kompis hem från kollot, deras boxar är renskurade och fina.

Ha en bra kväll!