Nu var det dags igen, med vardag menar jag! Jag var uppe alldeles för sent för att ha en arbetsdag framför mig. Men en latte och en dusch så ska jag vara redo! Ha en bra dag och kramizar!
Ha ha, det blev dubbelt ändå! jag som tyckte jag var så snabb.
Nåja, flyttar väl mitt inlägg till kantarellexpertens tråd i stället. :)
I dag är sista sovmorgonen för mina tonåringar - i morgon börjar allvaret igen. Yngsten börjar åttan och äldsten gymnasiet - wiiiiihhiie vad fort det gått sedan de var små knorrar som lekte med duplo, drack välling och tittade på Björnes Magasin!
Snart ska jag iväg till jobbet. Uppkörning för busskortet om en vecka lite drygt - känns skönt att få det klart. Hoppas jag klarar mig bara. Man ska väl inte ropa hej förrän man är över ett bäcken, eller vad det heter …
Nej, dags att surfa vidare. På bilden tömkör jag Pinja och den är tagen häromdagen.

Morgon där ute, här i roslagen har det regnat hela natten. Så nu drunknar även maskarna om de inte bär flytväst. Hundar och valpar är avklarde, så en kopp kaffe till sedan dax för hästarna. Funderar starkt på att stalla upp en del redan pga av väder Idag börjar akupunkturen för hösten det blir skönt och i kväll är det dax för fösta träffen på valpkursen med Cane Corso valpen som blev 4 månader igår oj vad tiden går Ha det gott där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God Morgon!
Jobbet väntar en vecka med planeringar och föreläsning om hjärnans utveckling sedan kommer eleverna, ser fram emot det.
Inatt har det stormat och regnat det är vatten överallt, har lugnat ner sig lite nu. Har släppt ut en mycket nöjd Garrilina efter gårdagens seger, kan hästar le?
Nu är det dags att sätta sig i bilen.
Ha en bra dag!
Grattis till segern med Garrilina, ni har verkligen gjort ett jättebra jobb med henne, att komma tillbaka till travbanan efter så många års uppehåll och både sänka tider och få finna, superkul.

Godmorgon! regn och rusk och lunchtrav, man får inte direkt så jättelust att åka på trav när det regnar och regnar.. men men, ska köra winnica idag och det är spännande! Hoppas vi kan va bland de tre! kevvan ligger i babygymmet och har kommit på att man kan använda rösten att skrika med… herregud vilka toner det kan komma! Ha en bra dag!
# 4 Grattis, bra jobbat!
Faktiskt lite sliten i dag efter att ha kommit hem vid midnatt efter en dag i spöregn och 50 mil i bil på kvällen. Jag tror jag ska unna mig att göra ingenting idag, så här näst sista dagen av ungarnas sommarlov.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
#4 Grattis till segern!
Här är det oxå segt i dag, grått och trist ute. Borde gå ut och köra några russ, får se om lusten infinner sig!
Ha det bra allihopa

#5,7,8 Tack så mycket! 

God förmiddag. Solen skiner, härligt ute. Men pojkarna var trötta idag, de låg alla ner i stallet när jag kom och väckte dem… Jag själv vaknade till hastigt… Halvsovande strök jag mig på låret och där satt en FÄSTING….. Upp fort å väcka maken som fick pillat bort den, men det sitter något svart kvar….
Usch jag hatar fästingar….