Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettur-spår
Läst 834 ggr
GAJarhult
0

Avstannat läge?

Nähä nu får vi väl här på iFokus sätta igång att diskutera…

Jag tycker det har stannat av lite här inne, Jag kanske inte är en stor debattör själv men tycker det har varit många olika intressanta saker som disskuterats under året.

Tittut
0

Bra initiativ. Verkar lite dödläge i det stora hela.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

murkla
0
entill
0

Det kanske är färdigdiskuteratSkrattande?

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~

VeronicaP
0

ha ha eller så har inte alla kommit igång efter semesterledighet och nu när sidan är ny och allt :-)

Anna-Uppsala
0

Jag har inte kunnat skriva inlägg på en vecka. Lite svårt att diskutera då, ju!

[Tjiwi]
0

Känner precis som ni, det är lite dött här inne. Är inte alls så mycket nytt roligt att läsa de ggr man är inne. Någon rolig/intressant diskussion skulle göra susen, fast själv är jag tom på ideér just…..Tungan ute

karisma
0

Ha HA min dator är lagad nu fick den för 4 miuter sedan så nu är det dax att diskutera

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Christina-Lundberg
0

Jag är inne flera gånger per dag… det börjar bli som en sjuka… jag skäms:/
Men även jag har märkt av idétorkan… tyvärr så har jag inte varit bättre själv att kunna hitta på något… trots att det finns 1000 och åter 1000 frågor… men att ta sig för och skriva ner dem… tja, det tycks inte fungera.

Jarhultdenyngre
0

Jag hörde på lokal nyheterna idag, att man brukar komma in i en "kass" period efter semestern, som innebär att man har kommit ur sin normala balans.. Det kan ju vara något sånt som påverkar diskussionerna.. Flört

[Croneld]
0

Det var så i slutet av förra semestern, nu kanske alla vaknar till efter lite ledighet och semesterlunk!