God morgon 2008-08-13
Sitter och äter frukost, sen bär det av till jobbet.
Ute är det jätte dimmigt och kallt, vars tog värmen vägen?
Väntar spännt på utställningskatalogen till umåker!
Ha en trevlig dag!
Jag har inte kunnat skriva här på en vecka på grund av förändringarna - hoppas det funkar i dag!
Här är det kvavt och fuktigt, och snart ska jag iväg till jobbet på bussbolaget. Har fortfarande inte kört upp, det blir i slutet av månaden. Segt att vänta är bara förnamnet! Jag vill ut och jobba nu, inte sitta och skolköra i rondeller!!!
Ha det gott allesammans! :)
Morning, på väg till jobbet, vi ska till Blidö hela personalstyrkan och ikväll ska vi bada bastu och i havet. Det blir en god upptakt efter semestern. Vi ses i morgon kväll!
God morgon!
Har nyss vaknat efter att ha somnat om igen efter att ha släppt ut Morris. Värdelöst, jag blir så seg.
Ska ta och baka bullar idag, och sedan försöka jobba lite.
Ha en bra dag!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon!
Jag ska strax åka till veterinären med min gamla setter som ska ha en vaccination. Han ligger fortfarande och snarkar i sin korg, lyckligt ovetandes. Inte för att han bryr sig om sprutor precis, han är den tåligaste och minst smärtkänsliga hund jag träffat.
#3 Grattis på födelsedagen Liselotte, jag hoppas du får blåbärstårta idag! Hipp hipp hurra, hurra, hurra, hurra!
# 4 Tack! Får, och få, här får man baka det man vill ha.
Men blåbären ska upp ur frysen, plockade förra veckan med den här dagen i åtanke.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon och grattis Liselotte. I dag står storhandling på shemat. Alla barn är på fritids/dagis så det är bäst att passa på. Ska nog fortsätta röja i selkammaren. Gräsmattan behöver klippas. Ja så var den dagen fulltecknad. Ha det gott.
Go förmiddag…..lite sol här faktiskt! Skulle behöva dra ett varv med snabeldraken i dag men har inte lust just nu…kanske senare. Ska nog ta ett varv med Wilda och Tjibus i stället.
Hejsan=) När kommer den katalogen ut?
Vill också gärna se=)
Idag var jag och Ivan och hälsade på Charlotte i Skåne, så trevligt att det blev av, Charlotte!
Sedan så åkte vi till Axtorp och hämtade Veronica och hennes föl hos Emanuel. Tack Kristina! Nu håller vi tummarna för fina föl nästa år :)
På bilden Snapphane e. Jucent och Salomon e. Granit hos Charlotte.