Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 368 ggr
[Croneld]
0

God morgon 2008-08-10

Hej hopp och galopp! Nu sitter jag bara och segar vid datorn. Dags att göra frukost, för nu kommer alla barnen upp och katterna skriker och vill ha mat. Ha en bra dag!

garrilina
0

God Morgon!

Solen skiner för tillfälletGlad ska passa på och plocka hallon innan det kommer mer regn. Efter det blir det skurning av nästa box i stallet, är ett antal kvar att göra. Blir lite omflyttningar i boxarna i höst, bl.a. ska varmblodet få flytta in det mindre stallet och få stå bredvid sin bästis Russe.
Ha en bra dag!

amandahandersson
0

God morgon!
Idag blir det snabbjobb på banan med Zolero, första gången han är på banan sedan 31 maj. Blir spännande!
Sen får vi se vad som händer, ska mest troligen hälsa på kusinerna som är här från Stockholm.

Ha en bra dag!

Kajhugo
0

Önskar jag kunnde säga det samma om solen, tyvärr vräker det ner i våra trakter, blir till att slötitta på OS någon timma innan vi skall köra en långsamtur med dem små och ev. träna lite inör nästa helg då det är dags att visa upp 1-åringarna.

Hur gör man på utställning när det regnar floder? Svårt att få dem att se blanka och fina ut…Glad

wilson
0

God kväll! Äntligen idag på dubbeltravet fick jag och Trofe en seger med i bagaget för detta år!! :) Jätte skönt, så trots att det vart mulet och regnigt idag så gör det inget när man får vinna lopp!

Nu mätt i magen och dags för en dusch sen blir det nog tidig sänggång! ;)