God morgon 2008-08-09
Strålande morgon iHarmånger. Det ser ut som att ungarna kan få bada lite innan vi far hem i eftermiddag.
Ska nog försöka jaga ihop lite mer blåbär dessförinnan också. Det är så ont om sådana hemma, och snart fyller jag år, och då kan det vara fint med blåbärstårta!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon! Här i Solna tittar solen fram bland molnen. Det har regnat i flera dagar så det skulle vara skönt med uppehåll nu… Idag står den årliga sommarstädningen av våra boxar på schemat. Det skulle väl ha gjorts för ett tag sedan, men bättre sent än aldrig. Sedan ska jag ut och köra en sväng med Primusa. Iva och Primavara laddar inför travtävling i morgon, de vilar sig i form :o)
Idag hann vi vara ute och fixa med diverse projekt på tomten innan det började regna, igen
, som tur var hann vi klart med allt. Det blir säker lite mer sommar i augusti men just nu känns det som värsta hösten, fast varmare, och hästarna har börjat fälla sin sommarpäls
.
Ha en trevlig kväll
Jag har tillbringat en del av dagen på akuten, med min äldsta son som har haft rejäl nackspärr, igen. Så en sväng till apoteket. Vi har haft lite åskoväder. Hovslagaren har varit här och skott och verkat och pengarna rullar…
Vågar inte ha datorn på så länge idag, mer regn och åska på väg.
Ha en bra lördagkväll!