Godmorgon!
Efter en natt med fullkomligt störtregn och åska så skiner faktiskt solen….man blir sååå glad. Sitter här med nybryggt kaffe och väntar på en frukostgäst, hon kommer med jättegott hembakt bröd……mmmmmmm!!
Ha det så bra idag allihopa.

Godmorgon!
Här i tuna regnar det, det var ett kort uppehåll när jag åkte till jobbet vid 8 tiden men när jag väl var framme så öste det ner. Hur ska det gå med vår grillfest vi ska ha på jobbet ikväll
…
Ja, ja det är ju trevligt sällskap om inte annat!
Idag är sista dagen på mitt gamla jobb, lite vemodigt känns det ju efter sex år men det är dax att göra något annat nu, ska bli en jätte utmaning mitt andra jobb, så det känns spännande.
Ha en trevlig helg alla och lycka till ni som ska ut och tävla

God Morgon!
Regn ytterligare en dag. Vaknade av att sopbilen kom och tömde soptunnan, hade gärna sovit ett tag till. Har släppt ut en nöjd Garrilina i hagen, hon tog en fjärdeplats igår i montén. Idag blir det boxskurning, ett besök på en hästbutik med begagnat och OS invigning. Avslutar dagen med att stå och ta betalt på drive in parkeringen på Hagmyren, hoppas det är uppehåll då.
#1 Vad gott det låter, här blir det frukost ensam med köpbröd.
Ha en bra dag.

Godmorgon,
Här i värmland är det ett strilande sommarregn nu på morgonen. Ett sådantdär regn som man blir så himla blöt av. Har precis kört yngsta dottern till jobbet och skall ner och ta tag i morgonsyslorna i stallet innan dagens löneslaveri börjar. Är i övrigt lite låg idag, detta med rellationer på distans är inte enkelt och nu har det nog nått vägs ende…..
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Här har det regnat nästan hela natten och vi har sora vattenpölar i gräsmattan. Nu fortsätter det att regna med varvat med störtregna och fina små droppar.
Vad ska vi göra idag? Kanske åka til Uppsla och köpa ett ntt piano, eller kankse i morgon. Ska så smått börja med mitt läder, # 1 Jag har köpta det av en tjej här i Roslagen, kommer du upp kan jag ta dig dit. Jag PM:ar dig
Ha det bra!
Godmorgon runt om landet
Här är lite mulet men inget regn , skulle kanske bli framåt kvällen , det är ganska behagligt ute . Har haft equiterapeuten här på morgonen och tittat på 2 hästar b la Stuves Monopol som hade en del problem i bakärran som vi också befarade men nu har fått hjälp med ,så nu ska det bli intressant att se resultat.
Har hjälp i stallet med mockning idag , min stalltjej Tove är så duktig.
lycka till med tävlingarna ikväll på Gotland , håller tummarna särskilt för Caroline Forsner med Björksta Guten och Born Fighter.
God Middag!
Här skiner solen och det är jättefint väder! Fick lite regn i natt….så pass så jag vaknade och stängde en del öppna fönster! Tar det lugnt i dag, skall gå en sväng på Medeltidsmarknaden i Visby innan det är dags att åka till travet. Lycka till alla som startar i kväll, hoppas det blir fina tävlingar!

God natt, snart! Nu är det inte mycket kvar av dagen med det skojiga datumet 2008-08-08.
Jag har plockat ihop saker som jag ska ha med mig till utställningen i Insjön i morgon (katalogen finns här). Bara två gotlandsruss anmälda tyvärr. Jag har polerat kängorna, plockat fram Voltaren-gelen för mina plågade hälsenor, och hoppas jag fortfarande kommer i visningskläderna. Jag ska visa welshhingsten Tywysog och ett ridponnysto, det ska bli skoj.
Det blir fantastiskt skönt att åka till en utställning på hemmaplan, bara 15 minuters resväg: och rent lyxigt att komma till dukat bord, utan att vara med och slita med arrangemanget.

#8 Vad synd, jag hade faktiskt anmält Qruella. Jag skulle ha åkt med Sussi och hennes mara-hingst, men tyvärr så fick hon förhinder, så det blev inget….