Tack till två underbara tjejer!
Tio tusen röda rosor till dom underbara tejerna Bea Jakobsson och Elin Tigér-Bohm som visade mina fantastiska flickor Nokia och Metallica på MälarRuss utställning på sundbyholm idag. Dom gjorde det med en enorm glans!
Nokia som år efter år endast stått på 40 poäng slog nu till efter en fölning med fin fina 42 poäng!
Metallica endast 4 veckor gammal och där med hennes första utställning vann sin klass med storm på 40 poäng!
Tack för all hjälp med visning och lån av grimma, ni är guld värda!

Grattis till riktigt fina resultat, Elin!

#1 Tack! Kan säga att det kom glädje tårar när Nokia fick sina poäng och det var nära igen när Metallica fick gå först runt i ringen och jag fattade att vi var klassvinnarna. Dom är helt otorliga! 
Kan ochså passa på att hålla med om att Bea är underbar. Det hon hjälpte oss med Xento kommer jag alltid vara tacksam för.
Xento håller med!

grattis! kul med så fina poäng, fast jag tyckerinte 40 är "bara" heller…
Gratts! Vad kul att det gick så bra med dem båda två! Ett par snyggingar du har =)

#3 Ja hon är verkligen duktig på att visa, mina hästar är alltid så lugna med henne med mej ska dom bara bråka och visa upp sina sämsta sidor… ,-)
#4 Nej 40 p. är inte så bara men när hon fått 42 p. innan hon kom till mej och "endast" fått 40 p. hos mej så vet man ju att nån mer poäng skulle hon kunna knipa nångång. Mitt mål var att komma upp på 41 p. och så kammar hon hem en 42p.! Jag är svimfärdig!! =)
#5 Visst är dom för underbara, vilka poäng har Olja fått? Kommer hon ut på banan nåt mer förresten? Eller har hon startat nåt nu på sistonde?
#6 Grattis, vad fina!

Tack själv Elin. 
Det är bara kul att hjälpa till med andras hästar! =)
#3 går det bra med Xento nu? Funkar han bra att sko? Han blev ju jättecool bara vi kom på hur vi skulle göra!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

#8 Ja X är fortfarande cool och han gillar Rainer som tog över. Han kan stå inne o sko honom själv medans jag fixar i stallet. Precis som det ska vara. Fy vad det var jobbigt med honom innan (och dyrt) samt ständig oro hur han skulle reagera, sederas, kliniken, ryktet. Tänker ofta på vilken tur jag hade som fick kontakt med dig.