God Morgon!
Här är det i alla fall lugnt på serverfronten….i dag gick det både att uppdatera hemsidor och säga god morgon…..
Jag tycker också att det är frustrerande när inte saker och ting fungerar, och jag håller med Pernilla att den här siten är beroendeframkallande…..
I dag måste jag vila lite eftergårdagen, fast först skall vi skrika högt i Radio Gotland!

God Morgon!
Idag gör jag ett nytt försök att skriva här, blev error igår när jag skulle skicka iväg och sedan låg sajten nere.
Regn idag igen, har tvättstrecket halvfullt med väl sköljda kläder nu. Fortsatt skurande av boxar blir det nog idag, Dottern åker iväg till Bergsåker för att rida ett insprängt montélopp på Garrilina i kväll.
Ha en bra dag!
Jag ska skriva ett snabbt inlägg, sedan åker vi till Stockholm. Min farmor fyller 97, så vi ska gratta henne med sådant hon gillar, en St Paulia i en fin kruka, honung från Råda och ett vackert ljus. En korg med andra saker hon kan använda upp. Hon behöver inga prylar, det har hon tillräckligt av.
Igår var jag och köpte läder och spännen för en massa pengar. Det är lätt att plocka på sig mer än man behöver. Det kommer bli saker som en brösta, utställningsträns med grimskaft och kanske fölgrimmor och annat smått och gott. Lite kvällspyssel ett tag framöver.
Ha en bra dag!
God morning!
Här i Harmånger faler ett lätt duggregn, så den planerade blåbärsplockningen blir nog utbytt mot att dra upp en ny varp i vävstolen. Grabbarna är ute och tar upp nät. De fick några fina abborrar i går, så till kvällen blir det nog gräddstuvade abborrfileer.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Go förmiddag……..REGN idag med, jag blir knäpp(are!)!! Tycker det är såå tråkigt när det regnar och vill helst inte gå ut alls. Ska åka och göra lite ärenden åt mina föräldrar innan jobbet idag, annars är det inget särskilt idag.
#3 Var var du och handlade sådana grejor??
#4 Mums vad gott det lät med abborrar, jag älskar fisk……..
Nu kanske jag kan få till texten och bilden som försvann i morse - två gånger till och med!!! 
Hoppas ni har en bra dag. Här duggar det och det gjorde det också i morse när jag var ute och körde buss. Få se om jag ska till Jumkil till hästarna i em, eller vara hemma och joba. Borde göra det sistnämnda, men i går tömkörde vi Gerda med linor och hon gick såååå bra - så jag vill fortsätta! Om inget oförutsett inträffar är hon snart i vagn, och jag Tror hon blir en kalasfin körponny! 
På bilden går hon i hagen med sin bästaste kompis just nu - Pinja (e: Granit). Visst skulle de bi ett fint par?! *sss*
God morgon!
Idag har man födelsedag, 16 år fyller jag :) Blev firad av släkten igår, några kompisar kommer hit och äter tårta under lite lugnare omständigheter, men imorgon ska jag och kompisarna till en stuga och dra upp tempot ordentligt! :)
Har ägnat ganska stor del av dagen åt att pyssla med födelsedagspresenten, en ny mobil. Inte allt för komplicerad, har man haft en Ericsson så kan man allihopa, hehe.
Fick en ordentlig puss i present av förra årets födelsedagspresent, Razmus Raid :) På söndag är det ett år sen han kom hit…! Oj vad tiden går, det var ju nyss juni 2007!
Nu ska jag göra mig någonting väldigt gott och onyttigt att äta, har inte hunnit få i mig någonting idag :)
Ha en trevlig dag!
#7 Grattis!

Sitter på tåget till Rättvik. Ska på travskoleinstruktör utbildning fre-sön. Detta är del 3 av 4. Har bara 8 timmar kvar på tåget… Tackar den som uppfann bärbara datorer och mobilt bredband, det gör tågresan såå mycket enklare!

#7 Grattis Amandah!:D