Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 1067 ggr
MagganS-B
0

God Morgon 08-08-06

Mot medeltiden! Här skall säljas ugnstrull! Regnet hänger lite i luften, men det avskräcker inte en gammal vikingakärring!

Ha en bra dag!

sommarglad
0

God morgon!

Mitt första inlägg här men nu kanske det kommer att bli en vana då man from nästa vecka kommer att bli kontorsråtta, till viss del i alla fall!

Ja här är i Eskilstuna är det fortfarande uppehåll men jag undrar om vi klarar oss från regn idag?! Men nu när man är igång och jobbar så känns det som att vädret inte har lika stor betydelse….

Lilla Adam 2 år är igång på dagis igen, hu det är så hemskt, han blir så ledsen när han lämnas. Det är en fruktansvärd känsla att behöva tvångs ta bort honom ifrån sig när dagisfröken tar emot. Jag hoppats det ger sig, nu!

Ha en en bra dag Skrattande

wilson
0

God eftermiddag! Mulen dag och lite huvudvärk, maken tapetserar och jag jobbar med grejer till dubbeltravet så dagen rullar på. Kevvan sussar för stunden i sin vagn efter att ha busat en stund med moster Marlene.

Imorgon är det dags för Trofe att starta och det ska bli kul!

Fortsatt trevlig dag!

MagganS-B
0

God Kväll…..

väldigt dålig uppslutning i dag skulle jag vilja säga! Jag kan i alla fall hälsa från Stuteri Solo, träffat dom på vår medeltidsmarknad! Kul! Det var visst 19 år sen sist…..

natti natti!

PernillaJ
0

#3 Den dåliga uppslutningen beror nog främst på att sajten strulat under dagen, igen Skrikandes … Det är himla enerverande när man bara får server-felmeddelande - och samtidigt är det ett mått på hur populär och beroendeframkallande sajten att man blir så sur när den är nere…

En helt annan sak: nu i helgen rids Svenskt Mästerskap i dressyr i Värmland, Hammarö Ridklubb. Om det är någon som har vägarna förbi vore det skoj att få rapport och se bilder på duktiga gotlandsrusset James Bond, SM-segrare kat B 2006. Låt oss alla russvänner gemensamt hålla tummarna för och heja på James Bond, som tar upp kampen mot welsharna och ridponnyerna!

SigneK
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jah gonatt får man ju säga vid den här tiden, håller med om att det är irriterande att så ofta bara få se denna sidan "vi jobbar för fullt blablabla"

Idag var min lille kusin här med sin mamma och fick rida på vår gamla Stickan, som är så duktig med små barn (som många russ är det) och går så försiktigt med honom på ryggen. Vi hade en fin tur i den härliga gröna skogen, och vi hade även Linéa och lilla Vidalin med oss (3 månader idag!). Första turen för Vidalin, hon har aldrig gått i koppel för idag. Hur kan hon då vara så duktig, det fattar man ju knappt, men det är en underbart lugn liten häst! Hon gick som att hon aldrig hade gjort annat.