Lansering av nya iFokus!
Om all går som planerat så kommer Nya iFokus lanseras natten mellan torsdag och fredag. Det är väldigt mycket nytt och förbättrat.
Inte minst är de personliga sidorna mycket mycket bättre! Till en början kommer det säkert kännas väldigt ovant med det nya, men vi värdar har kört den nya versionen hela sommaren och gillar det, så ge det lite tid. Trots att det är ordentligt testat så kan det så klart dyka upp ett och annat fel. Om ni stöter på något fel, skriv gärna en rad på Support iFokus så fixar gänget bakom iFokus det så fort de bara kan. * * *
Nu är det spännande, många förbättringar och spännande nyheter som vi kommer att få tillgång till!
Hah, Jag hadde preciiiis lärt mig att hitta allt här och hur det funkade och då ändrade ni sajten, heeh :) men aja, bara att försöka förstå hur allt går till nu också ;P

Man vänjer sig nog, men det är irreterande med allt skrollande när allt är i samma ram. Den biten var bätre förr.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~

Men du har väl sett att det finns "Upp till inläggslistan" Precis ovanför där du skriver inlägg. Jag scrollade upp å ner först oxå och blev lite irriterad…

Men du har väl sett att det finns "Upp till inläggslistan" Precis ovanför där du skriver inlägg. Jag scrollade upp å ner först oxå och blev lite irriterad…

Nä, den hade jag inte sett. Tack för tipset! Saknar att man inte direkt kan se vilka som är inloggade, utan måste öppna en länk för det. Kanske finns något enkelt sätt för det också? Mottar gärna tips så jag slipper prova ut allt själv, är lite lat.
www.vikingponnycenter.se

Nä, den hade jag inte sett. Tack för tipset! Saknar att man inte direkt kan se vilka som är inloggade, utan måste öppna en länk för det. Kanske finns något enkelt sätt för det också? Mottar gärna tips så jag slipper prova ut allt själv, är lite lat.
www.vikingponnycenter.se

Jag var inne på en annan sajt och där rekomenderade värden att man ska gå in på support i fokus för att läsa och lära… men jag har inte själv gjort det än….

Tycker det är för mycket vitt när man scrollar ner och jag kan inte läsa mina pm , jag fick ju till baka alla mina gamla pm inatt och tog bort en del , och nu kan jag inte läsa ett enda , ser inte ett enda meddelande , sen när jag försökte läsa ett gammal pm och klickade på det som man gjorde innan så kom det bara fram så man kunde svara på det och inte läsa.
Jag vet nämligen att jag hade fått ett pm innan jag råkade uppdatera i natt och det pm har jag fortfarande inte läst.
Irriterande är det , bara jag som har problem med att se mina pm ?

Men det nya utseendet är väldigt frächt och nytänkande.. Håller ni inte med om det?

Jo det är bra där uppe men gillar inte att hela sidan följer med när man scrollar gillade bättre när det var som innan indelat i olika delar .

Det håller jag med om..
Det verkar knöligt det här med den nya sidan. Den har legat nere under långa tider redan första dagen. 
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Hur kommer jag till"Min sida" då? Får ingenting på mailen hur mycket jag än försöker.
www.vikingponnycenter.se
# 16 <jag fick en kod på mailen, men sedan kommer jag inte längre. Händer ingenting när jag ska administrera kontot eller vad det var. En liten bugg?
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Jag fick hjälp av Johan på supporten så jag kommer ju åt min sida i allafall men fortfarande kommer jag inte åt några pm.
Om det inte fungerar, gå in på support.iFokus!
Mitt funkade efter ett par error…..