Har du några dolda talanger?
Fick idén till den här tråden, när jag läste att Ia (Tjiwi) byggt en egen vagn efter att ha gått en svetsutbildning.
Hur är det med dig, har du några dolda talanger?
Jag har inte så många vad jag kommer på, mer än att jag var en bra skytt när jag var ung kanske?
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
Tjaa, jag syr lite selunderlägg och bandageunderlägg ibland. Gjorde ett helt lager av olika underlägg när jag hade diskbråck, i fleece och teddy, härliga olika färger. Samtidigt målade jag stallskyltar och Välkommen skyltar. Stolt över det jag gjort-tycker själv de är fina tog jag med det på en träningsdag och en tävlingsdag på Ekenäs för försäljning. Det var många som tittade på sakerna och sa att åhh så fiina skyltar, vem målar så fint etc etc, men tror ni någon ville köpa?? Nej då, blev av med någon skylt och ett par underlägg, så nu har jag lagt av med den produktionen, har gett bort mitt förråd som presenter istället!!
Jag är utbildad frisör, svetsare och ekonom men jobbar som radiooperatör!
Jätte praktiskt!

En "dold talang" borde väl vara ngt som de flesta inte redan vet om… *tänker*
Jo, min sambo brukar säga att jag är hans alldeles egna GPS. Dvs jag klår den GPS-en som sitter i hans bil med hästlängder. Jag hittar jättebra och har jag väl varit på ett ställe tidigare så hittar jag alltid där ikring sen senare också. Jag kan slå ett öga i kartboken innan vi skall åka till ny ort och sen kör jag trots flera vägskäl klockrent dit vi skall, utan att slå upp kartboken igen. När GPS-en säger att vi skall vänster kan jag säga - nej, det tror jag inte på och så kör vi rakt fram…. och vem har rätt
??
Hehe jag kan sova väldigt länge (A)
Nej men jag är faktiskt ganska så duktig på att laga mat och baka. Sen är jag väl helt okej på att rita (fick MVG i bild så) och jag har hört flera gånger att jag skriver väldigt bra med (MVG i svenska).
Men jag har ingenting speciellt som jag är duktig på :P

Får nog säga matlagning, gillar att laga mycket och testa nya rätter.

Jag kan knyppla!
Jag kan fläta små korgar i näver! Fast nu var det länge sedan.
# 3 Jag brukar också skryta om mitt lokalsinne, ända tills i höstas när jag gick i cirkel på Lojsta Hed, och fick gå vägen tillbaka… 
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus

# 8 vad är lokalsinne för något har inget
Får alltid ringa x-et som är en levade gps fast han uppskattar inte det kl fem på moronen när jag är på väg till utställningar
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
Jag har så många så jag kan inte räkna upp dom…..
Jag kan …. kunde! … spela piano riktigt bra en gång i tiden.
En pianolärarinna tyckte till och med att jag skulle skippa hästarna helt och satsa på musiken - men det såg vi ju hur det blev med den saken …
Numera kan jag med möda snubbla mig igenom Kalle Johansson och Für Elise … *s* … Det måste väl vara hästarnas fel, tror ni inte?! ;)

Mina talanger är SÅ dolda att jag inte hittat dem än.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~

Jag kan måla rätt bra och jag älskar att skriva framförallt dikter.
jag har även spelat fiol och sjungt både i kör och solo även om det var ett par år sedan:)

Jag spelade piano och sjöng i kör som yngre tonåring. Sjunger fortfarande ganska flitigt, men då mest til radion! =)
Jag har också skrivit mycket dikter och noveller.
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Matlagning är jag ganska hyfsad på säger mina nära och kära.
# 15 => Hemma hos oss gäller principen: Så här har jag lagat det, så här ska du äta det …. ***moahahaha***
Hmm min dolda talang är nog att baka ;)
om man får skryta så kan jag säga att jag är bättre än syrran på att baka fast hon är utbildad och jobbar inom bakning och kök ;) hahahah :D