God morgon 2008-07-19
Godmorgon! I dag ar jag forst men klockan ar redan 9.15 har i norra Indien sa jag har varit uppe langa. Vill bara saga att antligen fick Okina sitt fol efter Tor! I gar morse nar min dotter kom for att se till hastarna sprang en liten svart hingstunge runt sin mamma i hagen. Han ar glad och nyfiken och mycket lik Tor, svart med silvernos. 2 manader senare an vad jag trodde, men allt gick bra - vilken lattnad.
Ha det bra alla!

morgon strålande sol i roslagen, fast det är utlåvat regn hela helgen. Så det är bara att sätta fart med dagens syslor, göra en liten hage till Gera så hon får vara ute sedan ska jag försöka röja i stallet Det blir inget hö slaget i helgen utan på måndag så kroppen har en lugn helg framför sig
Sköt om er där ute
Grattis till fölungen Pernilla
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Godmorgon i landet! Ingen sovmorgon idag inte! Peter försvann iväg redan vid halv sex för att köra upp de sista balarna, nu har vi 70 storbalar så vi har foder för vintern iaf, nu är det bara hö kvar att ta också… Idag ska vi iväg på shettisutställning och försöka sälja litet ponnysaker. Sara är kvar hos Pernilla i BOden, så jag och EPer måste själva köra hästarna idag:)
Klockan är kvart i åtta oc jag har just varit ute på första morgonturen med valpis. Vi var ute en kortis i natt också - så än så länge har hon inte gjort en enda pöl här inne.
Och vilken otroligt social och mysig liten voffla! Jag är redan ohyggeligt förälskad i henne, och kan inte förstå hur jag tänkte tacka nej till att ta en valp. *)

# 5 Det där russet känner jag igen!
# O Grattis till hingstfölet Pernille, den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge!
Jag ska till stan och handla en bikini och uträtta ett par ärenden.
Igår kväll var jag ute och körde Dorina och hade shettisen på släp, och den lilla hon kan trava hon. Hon hänger på bättre än bra, synd att inte mina barn vill köra ponnytrav… Pigg och alert verkligen.
Ha det bra!