Godmorgon 08-07-15
Godmorgon ilandet! Igår ösregnade det hela frömiddagen och fram till halv två, sedan var det nästan dags för oss att fara till Skellefteå, där Sara och Primula vann sitt travlopp på nytt rekord! Idag är himlen redan grå, så vi får se hur det blir att hinna med att köra russen före jobbet…
Godmorgon!
Grattis till segern och nya rekordet!
Här skiner solen och det serut att bli en härlig dag.idag åker mina sommar gäster hem så det kommer att bli som att slåigen en dammlucka.det är nu semestern börjar på riktigt.
Ha en härlig dag allesammans!
Godmorgon!
Här har det regnat ordentligt i natt, så det är alldeles blöt i gräset, fast solen skiner och det ska bli varmt.
# 0 Grattis till nya rekordet! Här blir det inga rekord, jag har kommit in i rena sommarlunken, allt går så segt. Men det är härligt att vara ledig!
Jag ska ha hovslagaren ute idag och barnen vill väl gå och bada. Inga andra planer än så länge, förutom en god latte.
Ha det så gott!
Hoho Karisma, har du tagit sovmorgon?
Grattis till sänkningen, kul när det går bra för er alla!
Jag har sovit uruselt. Har en massa saker i huvudet som vill komma ut, men hann inte göra hälften igår som jag hade tänkt, så skallen gick på högvarv. Körde ultraljud på Pelles sista ston, och det såg bra ut. Ett frågetecken och en som inte vill komma igång alls, så vad gör man? De andra var dräktiga i alla fall.
Hoppas ni får en bra morgon!
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Hallå där ute ingen sovmorgon, men jag har varit hos djuren först var inte data sugen direkt på morgonen. På dagens schema står kolla Gera vet kommer och valpen ska ha ett vaccin, sedan är det att fundera om man ska slå lite hö eller?
ha det bra där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God Förmiddag!
Bulldegen jäser + att jag ringt säkert 20 samtal i dag på morgonen. Trofé och Wilson är snart på G……jäktigt värre! Så är det när man har jobbat så mycket som jag gjort dom senaste veckorna, men nu har jag bara onsdag och torsdag kvar att jobba, sen är det SEMESTER!!!!!!! På torsdag kommer två travtjejer hit och skall sova över, Therese Hyllsjö (Linn Ess) och Hanna Olofsson, dom skall köra damlopp på Visby på kvällen och åker igen fredag morgon. På fredag firar jag!
Ha en bra dag!

God förmiddag!
Vaknade av en skällande hund som ansåg att han behövde ut långt före klockan ringde. Somnade om efter det och då blev det långt efter klockan ringde istället som jag kom upp.
Här skiner solen just nu, få se om det håller i sig. Började snickra på en betesbur till marsvinen igår få se om den blir klar idag. Ikväll blir det travbanan Russe och Therese ska starta i ett insprängt lopp.
#0 Grattis till seger och rekord!
Ha en bra dag!

God morgon. Just nu skiner solen i allafall. Jag hoppas att det håller uppe då vi ska upp till hingstarna idag och verka dem och det är ju inte så kul att göra utomhus om det regnar :-)

#4 Malin, har du kollat den här norska vädersajten? www.yr.no
Kalasbra och tillförlitliga prognoser, här kan du se Norrtälje-vädret de närmaste dygnen. Min kompis fick perfekt höskörd tack vare den här sajten!

Goddag!
Idag går jag omkring i ett vakum! Är helt slut efter en tids mycket intensivt arbete med Råsbodagen! Men det blev mycket mycket lyckat!
Jossa härifrån förgyllde dagen med sin underbara sång och Storvreten med familj bidrog med många djur! Tack för det ni båda!
Ni som inte var där missade helt klart nåt! Men ni är välkomna om två år igen. Här är en länk från dagens unt:
http://www2.unt.se/avd/1,1826,MC=71,00.html
Klicka vidare så kan ni läsa mer….
Men jag ska ta mig samman och klippa lite gräs här hemma, mocka och sen är det dressyrtävling för Ozzy oxh Embla.