Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 797 ggr
karisma
0

God Morgon 2008-07-14

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon där ute, Nu är tant lila tillbaka efter att jag tagit ledigt från denna tråd i fjorton dagar. Det hände lite för mycket så det hade lätt bara blivit gnäll från min sida. Jag har mist en fölunge Geras fått en valpkull blivit illa hundbiten i handen (inte av mina hundar) L:a Anna och Missan har  fölat och allt annat som ska  fixas under sommartid med betäkningsston hö mm. Och det mästa händer nattetid och till slut gick det inte att skilja på sorg och glädje.

Men nu är det en ny underbar måndag. solen strålar valparna gnyr i sin låda perculatorn låter på bänken så snart är kaffet färdigt Så det är bara att ta mugg kaffe och njuta av stillheten innan grannarna vaknar och går loss med hammaren på allt de ska göra under semmester

Ha det gott idag där ute              bild på 100gr Yorkshireterrerir

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Anna-Uppsala
0

Välkommen tillbaka, tant Gredelin! :)

Lustigt att alla hundvalpar ser likadana ut - oavsett ras. Som små tjocka korvar, med fyra ben, öronflappar och en liten svans i ena ändan …

Här är det tidig morgon, jag ska ut i duschen och sen till jobbet. Oj, såg just att klockan är jättemycket - måste rusa!!!!!!

Ha en skön måndag allihop!!!!!

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet! Här ser vi ut att få sommar idag, blå himmel och inga moln. Vårt lilla körläger är slut, alla tjejer har åkt hem, helt utmattade. Men roligt har vi haft:) Idag är jag ledig, och i eftermiddag far vi till Skellefteå, Sara ska tävla i Skellefteå mini Grand Prix med Primula, får se hur det går!

garrilina
0

God Morgon!

#0 Hoppas det har vänt nu, oftast kommer tråkigheter inte ensamma utan fler på varandra av någon anledning. Ser fram mot att följa valparnas utveckling.

Här lyser solen idag känns som det ska bli relativt varmt. har inget särskilt planerat idag få se vad det blir, finns många måsten som jag skjuter på. Börjar med frukost så får vi se sen vad det blir.

Ha en bra dag!

MagganS-B
0

God morgon!

Välkommen tillbaka Malin! Ibland är det bara lite för mycket…..

Här är molnigt och nästan lite åskluft…..får se om man hittar nån parkeringsplats i dag…..turisterna shoppar ju när det är mulet!

I går kväll hände det! När Lova såg fölisen framför nosen hela tiden och Trofé hade gett henne en omgång med bakhovarna så stod hon snällt! Hurra! Stackars Mattias Wilson, han har nog aldrig hållit i en mer egensinnig märr (Loella är ju borta….Ledsenhon var värre!). Får se hur det går i kväll…..Det är sånt här som gör att jag håller stenhårt på fribetäckning! Fast ibland går det ju inte!

Nu är det dags att börja tänka på stadsfärd! Ha en bra dag!

Tittut
0

Välkommen tillbaka Malin, säger jag också, som inte heller varit med på länge. Nu ska jag hålla mig hemma fram till fredag, så får vi se hur det blir…

Hoppas ni alla har en lika fin morgon som här. Jag ska sätta mig med ungarna och valpen och äta frulle, mysigt!

Liselotte

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

stally
0

Godmorgon!Här va det vackert väder tidigt i morse, men nu har det mulnat på.

Igår debuterade min "hästson" i stortravet. Nervöst va det! Han körde ett perfekt lopp, men hästen va inte sig själv denna dag så placeringen uteblev.

Vi har fått "tillökning" i familjen av irländs hittehund. Alla är störtförälskade! Daz som hittebarnet heter är bara helt underbar.

Jenniferohlson
0

Godmorgon!

Välkommen tillbaka Malin. Här verkar det bli en varm dag så hästarna får nog träna på eftermiddagen istället. Ikväll ska Tigerlilja träna på banan igen, men denna gången får vi äntligen sällskap.

Idag ska jag sitta i solen och hoppas på att bli brun.

Ha en bra dag allihopa:)

[Croneld]
0

# 7 Så Gertrud hoppar med!FlörtHälsa båda damerna från mig och sola försiktigt!

Jag ska ha lite barnridning om en stund, sen ska vi pyssla i trädgården, hela familjen.

# 0 För mig har du inte varit borta, det finns ju telefon och PM.

Ha det så gott!

PernillaJ
0

Idag är jag så belåten - Hertiginna 4035 är ultraljudad och konstaterat dräktig med Tyson II 536 - hurra! Det är bara 17:e dygnet ännu och långt kvar förstås, men jag gläder mig åt att allt så här långt ser bra ut. I morgon ska jag köra och hämta hem henne från seminstationen, sedan är alla mina ston hemma igen.

#0 Usch vad ledsamt att höra att Geras föl dog; vad hände?

SigneK
0

Vad synd om Geras föl Malin :(