Godmorgon 08-07-12
Godmogron i landet! Just nu strålar solen från en nästan klarblå himmel, men neigt vädret får vi se upp för skurar idag. Vi har et litet läger här, och igår kväll började det. Idag blir det tömkörning och konkörning och så en längre tur. Bäst sätta fart nu, så jag hinner klart allt jag ska innan alla ska väckas halv åtta.
Godmorgon!
Idag skiner solen här med och det ser ut att bli en varm och fin dag.Det är min första semester dag och jag njuter av att få sovmorgon,(är uppe kl.5 ivanliga fall) Kan semestern börja bättre?

Här i Eskilstuna är dte också vackert väder. Vi får hoppas att det är lika fint i Örebro, för snart åker vi dit på trav! Vi har med och Tejas Zorrina pi och Silverboy. Men f.ö är dte många russ med teja-anknytning som ska vara med så jag står nog flitigt med kameran nere vid banan hela dagen!!! =D
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Godmorgon! Här i Skutskär är det tveksamt väder idag, så man får väl förvänta sig regn. Ska ge ungarna frukost och sedan ta med dem och jycken till stallet för att mocka. Väntar med spänning på att få resultat från Örebro på mobilen, där Jossan gör sin första start med vackra Månsaga och sin trogne tjänare Skogsdala Appollo.
Ikväll blir det tömkörning med Liiz, nu när jag äntligen har semester har jag planerat att tömköra henne lite mer intensivt för att kunna få henne för vagn, bara så att hon vet vad det är för något. Ska också ge mig ut i skogen och försöka hitta lämpliga bommar att tömköra över.
God morgon! Jag har precis satt på kaffet och njuter av den fina sommarmorgonen. Hästarna är ute och jag har varit på en promenad med fölet. Här händer det inte så mycket på dagen, vi motionerar hästarna på kvällarna och dessutom har dottern och jag har en sommarturnering i kortspel.
Lycka till Jennifer som ska kvala min Tigerlilja idag på Bergsåker!
Ha det gott!

God Kväll!
Har precis landat framför datorn efter en dag på shettisutställning med tre av dotterns shettisar, hem och fixa middag och iväg till barnens kusiner för uppvaktning som egentligen skulle varit igår. Dagen har erbjudit en hel del regn, lite sol och ett rejält åskväder för en stund sedan när vi satt och fikade hos släkten. Tänker avsluta dagen med ryggläge och en bok, godiset som hör till har jag redan stoppat i mig på väg hem.
#5 Hur gick Tigerliljas kval?
Ha en bra fortsättning på kvällen.

#6 Tigerlilja klarade kvalet ensam i hällregnet på 2.53,8 nu blir det till att träna på farten bara

#7 Grattis då är det bara att starta framöver.