Sofia T på väg till Norrbotten
Nu är 1-årsstoet Sofia T e Tomtebos Enoc u Salvia S på väg till sitt nya hem i Boden. Hon åkte från Jägersro igår kväll, övernattar på Solvalla och kommer fram till Norrbotten någon gång i kväll. En resa på 150 mil!
Hoppas att hennes nya familj får mycket glädje av henne och att hon blir en duktig ponnytravare samt förhoppningsvis används i avel när den dagen kommer!
Nästa gång jag åker upp och hälsar på min son i Luleå, har jag tänkt hälsa på Sofia också. Jag längtar redan!
Vi ska ta väl hand om din lilla tjej :) Och vilket fint foto på henne och dig :) Får jag ta det? Kul att ha ett foto på er tillsammans. Ska lägga ut foton på henne så fort jag kan på min pixbox, och du är så välkommen och hälsa på henne när du kommer upp till Norrbotten.

Så himla fin på bilderna :) Nyss pratat med Björns hästtransporter och hon är i Boden vid 21.00 tiden ikväll..

Sofia kom till Boden vid 22 tiden :)
Hon är himla fin,ett av dom finaste russ jag sett..Det är som nått speciellt med henne..
Hon och mitt andra russ får gå tillsammans i hagen,dom kutade båda två.Galopp,trav,galopp,trav..Men för Sofia var det mest trav och Sobbe galopp :D hehe.. Hon har riktigt fint trav också.