Godmorgon 08-07-09
Godmorgon i landet! Halvmulet idag, jag har inte varit ute och könt på temperaturen än, men det var litet varmare igår kväll. På dagschemat står bullbak inför helgens läger samt röjning av huset och färdigställande av bokföring samt jobb och så djuren då…
Morning!
Här är gråmulet, men inte kallt. Hoppas det blir lagom varmt och bara lite sol för alla som skall på utställning! Det är inte skönt med gassande sol varken för russ eller människor! Lycka till alla! Nu väntar jobbet!

God Morgon
Här är det regn som gäller, tycker synd om dem som trodde att vi skulle klara oss från nederbörd och slog sitt hö i förgår. Själv ska jag stänga hagar idag, både fåren och unghingstarna ska få utökat. Vi ska även hämta hem vår 21 år gamla shettisvalack från betet han ska få sig en genomgång i duschen inför helgens utställning. I lördags var vi på russutställning och på lördag blir det shettis i stället. Sedan har vi klarat av årets utställningar tror jag.
Ha det bra!
God morning! Idag ska jag och sambon gå på konsert och lyssna på Lou Reed, en gammal favorit hemma hos oss. Barnen ska utstationeras hos en kompis och en är redan hos mormor.
Ha det gott!

God Morgon!
Äntligen har vi ett fungerande internet igen! Tänk vad handikappad man blir utan det och telefonerna! <zagffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffä'å´+
Och den där texten stod vårat nya lilla yrväder för, tänk vad kattungar har energi, överallt och ingenstans på samma gång! Förutom att hålla lite koll på den nya familjemedlemmen så ska ett par av hästarna ut en sväng idag och det måste även handlas lite.
#2 Lycka till! Synd att jag missade Dala-russ, men att vara i Göteborg och se Bruce var heller inte så tokigt om jag får säga det själv

Tack, det är 80 shettisar anmälda med två domare. Bruce hade nog inte varit fel det heller.