Mälarruss Allroundchampionat
Glöm inte att anmäla er till Mälarruss Allroundchampionat
.
All information hittar ni på Mälaruss hemsida, välkomna med er anmälan
.

Skulle va så himla kul, men jag har troligtvis ingen ryttare till hoppningen och montén.
Dressyrkörningen och brukstömkörningen tänkte jag ta själv.
Har du fått in några anmälningar än??

#1 Att hitta en ryttare är nog inga problem tror jag, det finns säkert flera duktiga ryttare som gärna ställer upp!
Mitt problem är inte ryttare, för rida kan jag göra själv liten som jag är, men jag har ingen vagn till kördressyren istället… Men det skulle vara kul att få vara med någon gång!

#2 Om jag anmäler kan du låna vagn av mig om du vill, jag ska ju i så fall ändå släpa dit den.
Problemet med min häst är att han inte hoppar med vem som helst.

#3 Tack, det vore jättesnällt! Jag är ju inte säker själv på att jag ska anmäla än, måste ju ha någon som kör mig dit, passar hästar här hemma och jag kanske skulle prova att rida en banan på 60-70cm med honom före oxå, har en känsla av att han kanske inte har någon lust han heller
Om jag åker dit, så kan jag gärna prova att rida honom, om han inte är ett väldigt litet russ, då kanske jag blir lite stor. Men om han är lite speciell så är det nog bäst att försöka hitta en ryttare som kan prova före, och jag bor ju inte direkt nära dig… Men det finns garanterat duktiga ryttare i Eskilstuna-trakterna
#3 Åsa! Tror du Fanny kan rida din pålle? Hon har ju vanan inne då det gäller släkten.
Hon kommer troligtvis inte kunna ställa upp med Glöder.
Nä inga anmälningar ännu, proppen kom ganska sent men jag tror dom flesta redan vet vad dom ska ställa upp i så det börjar nog ramla in anmälningar snart. Jag har ännu inte fyllt i min egen…
Klart Fanny kan rida, hon red Amaretto ett år och övertalade honom att han både skulle trava i monten och att han skulle hoppa alla hinder på hoppbanan, det gick ju galant
och det var första gången hon satt på honom. Och ni bor ju i samma stad och hinner säkert träna lite.

#4 Nä han är inte liten, 127,5 och groooov.
#5 Ja kanske det, vi kan ju prova, det som är viktigast för honom i hoppningen är balansen, han får inte bli störd. Kanske skulle ta ner både Acke och Poffi till banan nån dag då och testa!!
Ja, ni som sett Fanny kämpa med Glöder har säkert också sett att hennes balans är något utöver det vanliga.
#7 Åsa, jag tror inte Fanny är den som stör ponnyn varken i hoppning eller i monté. Men känner du dig osäker så kan du ju alltid få testa henne. Du vet var vi finns.

#7 Jamen dåså, inga problem där inte! Jag tror att Fanny klarar det galant, jag har sett henne rida ett antal gånger, visseligen inte hoppning, men hon har ju erfarenhet så det borde inte vara några problem.

Vi kommer med två russ! Jag har redan fyllt i blanketterna…1 hehe
Jag har ju laddat sen i vintras så..!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

vad är brukstömkörning?
#12 Titta in på Mälarruss hemsida så ser du det som en länk i proppen.
Ska ni inte träna på bruksridning o hoppning på Pärlviken 29/6 innan? Där har man möjlighet att få rida dressyr ochså. Brukar vara en trevlig dag.

Tyvärr är det ju samma dag som Eskilstunas dubbeltrav =/
Nu är det en vecka kvar tills sista anmälningsdag 

Hej alla!
Jag ska vara med för första gången på russchampionatet, en stallkompis som ska vara med med sitt russ fick mig att delta också!
Russet är en gulbrun ridskoleponny som heter Spartacus. Ska bli jättespännande!
-Spartacus
#17 Jag har mottagit din anmälan
.
Sista dan att anmäla är i morgon fredag.

Det blir inget för oss i år heller…. Jag måste jobba då

Vi har anmält! Kommer med Kanon och Nonstop till dressyrkörningen och brukstömkörningen 

Vilken klass är det man anmäler till på utställningen? har ett Sto 7 år.

Kan mitt 3åriga sto vara med på utställningen elelr får hon inte det? :)
//Mickan
#23 Det är bara att anmäla henne 
#22 Anmäl dig även till championatet 
Proppen för utställningen finns på mälarruss hemsida, där står allt…
Sista dan att anmäla till championatet idag
Shiiiit glömde sista anmälningsdagen…:O Någon som vet om det finns någon chans att efteranmäla??!

#25 prata med Entill här på iFokus. hon kanske kan hjälpa dig

Hur många russ är anmälda till Championatet?
#27 Du har fått mail…
Tyvärr blir det inget championat, utan det är inställt pga för få anmälningar.
Nejjj vad synd!

Vaa??? Nej!