Godmorgon 08-07-06
Gofmorgon i landet! Här har vi vaknat upp till ännu en mulen dag, men det är fler blå fläckar på himlen än igår, och jag tror det t..m är 12 grader ute. Idag är det dags för andra delen av Bodens dubbeltrav, våra hästar går ut i sex lopp idag, får se hur det går.
äst fixa frukosten nu, så vi hinner allt vi ska!
God Morgon!
# Du är morgonpigg du! Först varje morgon nu ett tag…..är det midnattssolen som gör att du är så tidig, eller är det vi andra som är sega…..fast nu regnar det, och det är ju lite sövande, ser jag både på katten och hundarna.
Var ute och åt i gårkväll med sonen och hans tjej, satt vid havet i Herrvik och åt jättegod mat! Nu skall jag till jobbet och andas vitlök på kunderna!
Ha en bra söndag och lycka till alla som tävlar!
God morgon!
Igår kväll var jag ute på en körtur och hade sällskap av ett annat ekipage. Det var friska vindar så det var mygg och flugfritt, till min stora tacksamhet. Ännu så länge har vi inga planer för dagen, vi tar den som den kommer tror jag.
Ha det så gott!

God Morgon!
Vaknade i morse av att sambons mobil ringde och jag som hade tänkt mig lite sovmorgon. Just nu tittar solen fram bland alla regnmoln, har kommit några skurar och det blir nog flera framöver som det ser ut. Blir lite pyssel i stallet och urstädning av transporten idag. En tur för att handla måste jag också göra, det ekar i kylskåpet.
Ha en bra söndag!
Go förmiddag…….hemma igen i regnet!!
#3Här blir det samma sak, urstädning av transport och husbil. Den ska lämnas tillbaka till Oves bror idag så jag måste städa ur den, att man kan skräpa ner på en natts användning……Wilda går sida vid sida med Tjibbe, var ute nyss och då betäckte han henne, så ikväll får hon ta en liten träff med Njord.
Utsikt från den lååånga bron i Rättvik, jättevackert!!

#4 Då håller vi tummarna här uppe att det blir något. Har precis gjort klart i stallet och det var tomt när inte hennes box skulle fixa också…….
#5 Det förstår jag, nu går hon med Njord och de andra stona. Provade att betäcka för hand men det ville inte herrn vara med på så då fick hon gå ut med honom. Det blev lite gap och skrik förstås men det ordnar sig nog. Tjibus blev ledsen förstås men så fort hon är klar med Njord får de gå ihop igen.