Godmorgon 08-07-04
Godmorgon i landet! Idag är vi tidigt uppe, Peter tog på sig att putsa av gräset på flygfältet inför dragracingen nästa helg, så han fick fara iväg vid sex. Idag är det först jobb, sedan trav i Boden med första start sex, alla våra ponnysar ska starta idag. Igår var det så varmt att man höll på att koka bort, idag är det redan nästan 20 grader, får se hur det slutar…
Morrn,morrn! Här ska jag ut o tvätta shettisen för att sen lasta o bege mig av till båten i sällskap med en kompis och en shettis till.Vi ska åka till Tingsryd där det är utställning imorgon.Kommer väl fram vid 17-tiden ikväll.Ett besök på Börjes hästbutik hägrar också..
God morgon!
Nu är jag hemma igen och solen skiner, så dagen blir säkert varm och skön. Jag har inga planer för dagen ännu. Ha en bra dag i dag!
God Förmiddag!
Har dragit mig i det längsta…..men nu är det bara att ta tag i snabeldraken och gå en ronda! Tänkte baka lite mjuk pepparkaka också, fick plötsligt sug…..Jobbar lördag och söndag, men nu är det bara 1 1/2 vecka till semestern, tur jag är ledig på SM-dagen i alla fall!
Ha en fin dag!
Go Dagens!
Idag är jag barnpiga åt min syrras pojk. sedan kommer min mamma o passar han över helgen. Igår var jag i blg o gjorde ett ultraljud på Murkla o hon var träktigt skönt… Hoppas att de bara håller isig nu ella året……. Ska sedan i dag gå o bada med Murkla . De blir tredje gången som vi badar… I morgon så är de ju Dala Russ i Rättvik så jag ska åta o titta på.. Kul o lite synd brukar vara med där med polle men får titta o ta lite kort då istället. Hoppas att de blir fint väder.. Och så längtar jag tills jag får semester inte förens v 29. men men! Ha de bra i de supervarma vädret…. Ha de bra!

God morgon . Idag är det dags att tävla igen fast med shettis .
Amanda ska köra Dalsgårds Jasmin i mini sprintermästarn idag och man får stå och vara nervös igen *ler*. Ska även försöka hinna tvätta en häst nu innan vi åker in och får ta och tvätta den andra när vi kommer hem från tävlingarna är ju utställning i morgon i Tingsryd .
Sen måste jag försöka hinna packa lite då vi ska åka på semester på söndag *ler*
God middag!
Har jobbat hela sköna dagen, har sommarjobb på minigolfbanan vilket innebär chill, minigolfspel och glassätande.
Ikväll hade jag tänkt åka och se på ponnytrav på Peabtravet, men det orkar jag inte. Dels var det inte så intressanta lopp och sen ska jag pyssla lite extra med mina egna gubbar :)
Ha en trevlig fredagkväll!
Grattis Murkla, vad kul, vem är pappa till fölungen?
Idag har jag liggat på stranden hela dagen, såååå skönt.