Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettutställningar
Läst 2700 ggr
Chirak-96
0

Drop in, Eskilstuna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste börja med att tacka MälarRuss för en rolig och annorlunda utställning! Nu var ju jag där tidigt och visade min häst som nr 3 så jag behövde ju inte vänta, vad tyckte ni andra som visade senare?

Jag åkte hem nöjd och glad med blå/gul rosett och guld plakett.

Kram till alla arrangörer från Åsa och Chirak.

vasiria
0

om någon har resultat vore det kul att få veta.

och Grattis till guldplaketten!

[Croneld]
0

Grattis, grattis!

Tusen
0

Vi har också kommit hem från Drop-In-utställningen på Sundbyholm idag. MER ÄN NÖJDA!!!Skrattande

Vår treåring, Montró, fick 40 poäng (med spets enligt domaren) och hennes mamma, Tejas Monita fick hela 41 poäng. Den poängen har Monita inte fått sedan hon var tre år själv. Jättekul!!!

Nu är det en vecka kvar till premieringen i Julita där 3-åringen skall visas och nu är det nervöst må ni tro.

Rajmon
0

3# Grattis till dom fina poängen med Monita o Montro hälsar pappa o morfar DrömprinsenSkrattande

PernillaJ
0

#3 Grattis!

Du som har fått katalogen till Julita, och alla andra på forumet som fått kataloger till olika premieringsplatser: skulle ni kunna tänka er att dela med er?

Lägg upp en ny tråd under Premieringar (rubrik nr 8), döp tråden till premieringsplatsens namn + datum. Skriv in anmälda russ med namn, födelseår, och härstamning (far - mor - morfar), men skriv inte ut personuppgifter.

Eventuellt också information om vilken tid premieringen börjar, vilken tid russen börjar, vem som premierar, och en enkel vägbeskrivning så ev intresserad publik vet vart de ska åka.

Efter premieringen, i samma tråd, gärna rapport om resultat och bilder.

Jag skrev in kataloguppgifter för gotlandsruss från sommarpremieringarna här på sajten i fjol, och ska göra det även i år, men hittills har jag inte fått någon katalog tyvärr. Gå in och kolla på gamla trådar från fjolårets premieringar så ser du hur jag menar. Tack! Och lycka till i Julita…

[Croneld]
0

# 5 Jag hade hoppats på dig! Du var verkligen snabb förra sommaren!Glad

[Grabbarna-A]
0

Grattis #0 och Grattis #3 Glad

PernillaJ
0

#6 Jo, jag hade planerat att vara snabb även i år, men det går inte när jag inte fått någon katalog… alls…

Saiop
0

Jag ställde ut 4 hästar åt andra och det gick jättebra och var jättekul, har även lite bilder från utställningen på bland annat Chirak. :)

Saiop
0

En huvudbild också :)

steilinger
0

vi är med supernöjd med sus baileys resultat 40 p en första gulduppfödning, även om det är en valack

Cara-Mia
0

jag hade tänkt åka men jag fick jobba istället och hingstarna fick fortsätta att ha det bra på betet. Men det är verkligen en bra ide med drop-in utställning då man kan åka med det som ser bra ut för dagen och om man känner sig på utställningshumör.

Chirak-96
0

#9 & 10, du måste ha varit kvick att fota, han stog ju inte still en sekund :) men det ser ju ut som att han när som helst ska "ramla" iväg frammåt på 9:an. Det var inge bra att ha med hans lilla tjej kompis.

Mixie
0

Finns det inga resultatlistor någonstans? :)

//Mickan

C-Ainerud
0

Hults Pikatcho 41p Grattis Veronica

C-Ainerud
0

entill

C-Ainerud
0

Skarvikens Maskot 38p Grattis Ellen!

C-Ainerud
0

entill

C-Ainerud
0

Marianne visar Tysse, kommer inte ihåg poängen