God morgon 08-07-03
God Morgon eller förmiddag.
Är jag först idag igen
Har varit igång ett antal timmar redan t.o.m. hunnit in en sväng till stan, blir ytterligare en innan det är kväll. Här är det varmt med svag vind, nästan för varmt i mitt tycke. Packning av egna grejer i dag och hovslagare ikväll för verkning av fyra, resten blir på måndag.
Ha en bra dag.

God morgon, fasligt va segt det var idag då. Själv sov jag till 8.30 *jäsp*. Jag skulle oxå behöva en sväng in till stan. Ena däcket till rockarden smällde igår när de körde shettisen, tur han inte hetsar upp sig i onödan för det blev en faslig smäll.
Igår var mina russ till travbanan och kollade lite. Ville bara visa 3 åringen vad det var för något. Jaha, sa hon var det nått mer du ville?? Tack Malena och Fanny för hjälpen!
Idag blir det nog stranden tror jag. Skulle behöva städa men stranden lockar mer och städa kan jag ju göra en regnig dag. Ha det gott.
God morgon!
Här har vi strålande sol och väldigt varmt.
Ska snart ut och rida en sväng på Zolle, min lilla sjukling som blivit frisk :) Han reagerar då inte när man känner på hans behandlade ben och igår var han så pigg och glad! Idag blir sista skrittpasset innan han ska få börja lunka igen för vagn, detta sker på lördag.
Ikväll har jag jobb, så det blir till att jobba under tidspress i stallet. Blä, finns det något värre!?
Ha en trevlig dag :)
God Eftermiddag!
Har varit en sväng till Visby och trängts med både gotlänningar och turister…..handlat storhandel, ibland verkar det som om någon smyger om natten och tömmer mina skåp…..plötsligt är allt slut! Jättefint väder har vi, sol och nånstans kring 25 grader, har inte kollat så noga…..
Ha en bra eftermiddag och kväll!
god eftermiddag här också!
Hälsingekusten bjuder på högsommarvärme. Ungarna har badat och jag har vadat ut i havet upp till låren, det fick räcka så…
Hoppas att vi kan ta båten till Stocka i eftermiddag, och köpa glass. Snacka om ilandsnöje! Men eftersom de har stängt av vägen här ner till Lönnånger från Harmånger, går det snabbare sjövägen än med bil.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~