God Morgon 08-07-02
God Morgon!
Vaknade vid sextiden av att det regnade och det gör det fortfarande, värmeböljan som skulle komma idag orkade inte hit upp verkar det som. Var riktigt skönt igår kväll några timmar så jag lät tvätten hänga ute
En av grannarna slog en stor åker hö igår den börjar inte torka idag iallafall.
Gårdagen blev det inte mycket gjort mer än besök hos ungstona och stallet. Idag måste jag ta tag i det som jag skulle gjort städa transport och packa den, fredagen närmar sig.
Ha det bra!
# 1 Skall du på utställning?
Här är det grått, o skönt. Gårdagen tillbringade jag med son på crossbanan.
Sedan körde vi fort med alla (3) hästarna.
Nu har "hästsonen " åkt till Stig H för att jobba. Stora sonen kunde inte åka till jobbet p.g.a busstrejken!
Så här ser det ut varje morgon när Dolk o First går ut:)

Morrn morrn. Ska in på sjukgymnastik på fm och i em bär det av till Sundbyholms travbana med russen. Min 3 åring ska få nosa lite på vad det är för något. Ska få hjälp av "Tusen" med att köra henne och rida "köttbullen". Evigt tacksam!!!
Igår var jag och dottern ute och red. Himla mysigt att hon fixar det nu så man kan ta små turer ihop. Travade och galopperade mycket för att försöka fly undan alla flygfän.
Ha en bra dag!

Godmorgon i landet! Här har det regnat under natten, himlen är helt gråmulen men det är uppehåll just nu. Idag ska jag jobba som vanligt på em, och annars är det den dagliga djurskötseln som väntar. Vi tänkte ta en tur och kolla hur långt det är runt Granträskmark och Kalamark, något för en dagstur kanske?

Vaknade i natt med frossa och hög feber! Snacka om miss i min planering till lördagens utställning i Rättvik. Skit samma, jag ska åka hur jag än mår. Sitter nu drogad på febernedsättande på jobbet och försöker få kundernas momsar klara i tid. Tänk om de bara kunde lämna in kompletta papper i god tid någongång åtminstone.
Ikväll blir det till att putsa på utställningstränset och rykta Liiz, så kanske den där sista pälsen som ska väck, nöts bort.
God förmiddag!
Det regnar här också, men det kanske inte är så konstigt om det regnar hos Garrilina…
Ska försöka ta mig i kragen och jobba idag, blev inte mycket med den varan igår.
Ha en fin dag, trots regn och grårusk.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

God morgon/ förmiddag!
Nu har regnet avtagit men det är fortfarande grått ute. Jag ska gå ut och bada Russe inför lördagens utställning. Har samma "problem" som #4 att det finns lite päls kvar som ska bort..
Sen ska jag fixa lite inför då vi åker på fredag..
#1 Stally, japp vi ska på utställning i rättvik. Så inget trav denna helg. Ska ni på östersunds dubbelhelg?

God kväll!
Nu är transporten städad och packad
, solen kom till slut fram och det har varit en riktigt skön sommarkväll, med en massa flugor och mygg. Solen har nog lyst över Tittut också.
Godkväll! Här har vi värmebölja! Min syster och jag satt i förmiddag och åt sen frukost på gårdsplanen, vi pratade om att vi ville åka till stranden. Så kommer det en okänt bil, och vi ruser in for att klä på oss lite mer än bara underkläder
Sen ser vi att det är vår mamma som kommer, i en hyrbil, och hon berätter att hon och pappa har haft en krock med bilen, som blev totalskadad, som tur var hände ingenting med dom eller med den andra föraren. Så nu kom de hem med en hyrbil i stället. Så åkte vi till stranden! Det var sååå skönt 
Nu i kväll så upptäckte jag att hästarna (tror att det var fölungen) hade rivit en del av det nya stängslet som jag gjorde igår! Grrr…
Men som tur var så fixade jag det blixtsnabbt igen. Hästarna har kommit fram ur skuggan nu och betar, de har stått hela dagen under träden och bara stått. Men det har nog varit 30 grader också tror jag!