Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikett: ridsport
Läst 1368 ggr
Fiffilura
0

Idag har jag gjort bort mig!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag var det dags för tävling, en clearround tävling. Båda döttrarna strtade på 40 cm med Ozzy. Eira som är 7 startade för första gången i en tävling. Och på dessa tävlingar är det så bra att man får springa med, sagt och gjort jag ledde runt Eira - och hoppade jag med!! Så gissa om jag kommer ha träningsvärk i morogn!!!

Men det var en väldigt läskig mur så Ozzy stannade upp och tog ett tigersprång, naturligtvis flög Eira av. Men hon fick starta om igen och denna gång gick det bättre. fast jag var så fokuserad på Eira efter denna läskiga mur så jag glömde bort vägen!! Så hon blev utesluten - igen! På grund av sin vimsiga mamma Cool

Alla hade väldigt roligt åt mig ;-) Gissa om jag fått några pikar??

Men tjejerna var kanonduktiga, Eira tyckte det var jättekul, förutom min fadäs då. Och Embla var jätteduktig och fick runt Ozzy på 4 fel. En vägran som vi knappt märkte…

Nästa gång ska JAG nog se till att komma ihåg vägen…..Generad

Teja-Bea
0

Eira såg ut att ha kul i alla fall!! Det är det som är viktigast!! =D

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Fiffilura
0

#1 JA!! Hon skrattar på varenda bild!!

Anna-Uppsala
0

Vilket ekipage - ni är jättesöta ihop alla tre, ju!!! :)

Russtoka
0

Vad roligt att se er! Bättre lycka nästa gång, ni har ju kul, det är huvudsaken. Vart var ni nånstans? I Heby?

Jätteduktigt!

Chirak-96
0

Va roligt ni ser ut att ha. Nu blev min dotter lite taggad att tävla. Hon är oxå 7 år.

russingar
0

å va avundsjuk jag blir. De var många år sen jag sprang runt med Caroline. Men det var en underbar tid när hon tävlade hoppning & trav. Ena helgen hoppning andra trav. Ha det bra och lycka till

Fiffilura
0

Tack alla! 

#4 Nej, i Österfärnebo!

Ja, jag är så glad att jag än så länge har TVÅ döttrar som vill rida… Den tredje och yngsta är än så länge relativt ointresserad….

Slänger in en bild från ikväll.. här hemma på åkern… Eira och Ozzy.

Chirak-96
0

#7 Jag måste bara få fråga, Hur lång är din 7 åring? och hur stort är russet? min tjej är så himla liten (110 cm) och mitt russ så stort så hon fixar inte att rida honom än. Hon får hålla tillgodo med shettisen ett tag till.

Vilken underbar sommar bild.

Här en bild på min lilla tjej på stora russet!

Fiffilura
0

#8 Jag vet faktiskt ärligt inte hur lång hon är, men hon är helt normal drar väl storlek 128/130. … Stoet är enligt uppgift 120… har inte mätt henne.

Här kommer en bild på stora tjejen som är 9…. från häromkvällen.

Ledin
0

ser bra ut :) gulliga ni va. #7 du har en liten dotter, men så kommer hon antagligen bli kort med jag är själv bara 156 å det kul jag kan ju rida mina russ själv utan att man ser ut som en jätte :) Har själv en dotter på snart 6år men hon har fått pappas längder nu drar hon 122 i storlek. Jag sak detta år lära min dotter att rida mera själv, som tur är har man ju en en super snällt russ som jag hoppas kommer vara snäll, men mycket tjat om en shettis är det men jag tycker att dom växer ju ur dom så fort annars blir man en jäkla bra ryttare om man klarar av en liten shettis :)