Gotlandsruss iFokus

Gotlandsruss

Etikettgod-morgon
Läst 469 ggr
karisma
0

God Morgon 2008-06-27

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon där ute kissnödiga valpar kan inte klockan, blev väckt 0415. Grått ute men solen försöker tränga igenom. Så var det fredag igen och stundande helg, det går ju mot mörkare tider redan vart tar all tid vägen vill var kvar i den här ljusa tiden Jag är nog trött fortfarande Ha det

Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

MagganS-B
0

God Morgon!

Solen skiner och det är riktigt fint. På eftermiddagen har dom lovat åska och regn…..tror inte på det förrän jag ser det…..Hur som helst skall jag jobba! Lön har vi fått och sonen gör sitt bästa för att göra slut på mina slantar, åkte precis iväg och skall köpa nya framdäck till traktorn, "mamma, så här kan man för f-n inte köra omkring….." lite spruckna däck, vad gör det, men han hade visst fått punka med balvagn efter…..Bara att bita i det sura äpplet!

Ha en bra dag ni andra!

[Croneld]
0

God morgon! Jag var borta i går kväll och cyklade hem kl.01.00, och vad härligt när det fortfarande är ljust mitt i natten!  Vi har haft besök av en liten fladdermus och barnen är förtjusta, batman is here!

Ha en bra fredag!

ryttarn
0

God morgon!

Äntligen fredag…..

Skall bli skönt med lite "ledighet" efter en intensiv arbetsvecka. Gråväder ute även om solen gör sina tappra försök. Såg på långtidsprognosen från SMHI att i slutet av nästa vecka kan det bli riktigt varmt igen. Då ser man väll ut som en kräfta igen när man kommer hem från Dalaruss…

Ha en bra dag alla Russinälskare.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

StuteriSolo
0

Godmorgon i landet! Idag hinner jag skriva några rader igen :) Igår upptäckte jag att vi bokat hovslagaren, han kom medan vi åt frukost… Idag ska vi ha inskrivningen i boden, och före det ska jag hinna göra rent åt marsvinen ärdigt. Det ligger en hög tävlingsselar på mitt köksgolv också, men flickorna får hjälpa till med dem. Mot frukostbordet!

murkla
0

Go morgon!

Har varit på step pass på gymet o de började redan vil 6.45..De vara bara att palra sig ur sägnen de!.. Skönt nu efter… Ska ut på en promenad med en kompis sedan med hästen ,,,,.. Sedan blir de lungt!…. Ha de bra och en Trevlig helg!Cool

Impulz
0

God Morgon!

Denna helg blir en hektisk helg, idag är det trav på Eskilstuna med 2 av ponnyerna, imorgon bitti vänder vi bilnosen norrut istället och åker till Bergsåker med ett av varmbloden för att på söndag vända på bilen och ägna några timmar åt att åka till Eskilstuna igen för att tävla med en ponny.

Sen var ju den helgen över, hinner nog inte med så mycket merSkrattande

Ha en trevlig helg allihopa!

Tittut
0

God morgon alla!

En god morgon har det varit här. Sonen, hunden och jag har just varit på promenad, som slutade att vovven simmade runt och jagade småspigg. Nu får han ligga i hundgården och torka.

Vi åker ner mot Eskilstuna ikväll, men resan går tillbaka mot Lönnånger snart. Bäst att passa på när vi kan vara här och njuta av Sverige när det är som bäst.

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Fiffilura
0

Morrn morrn!

Solen skiner här, lätt bris. Just nu städas det för fullt, kalasdax idag. Mellandottern fyller 7 idag, så släkten kommer vid lunchtaget….

Igår köpte vi en myggfälla, än så länge har den inte fångat så värst många mygg, men det ska visst ta ett bra tag innan man märker resultat…. Så vi får väl se… Det går inte att vara ute på kvällarna :-( Igår fick jag ta in hästarna vid 20-tiden… tråkigt!!

#2 Häftig bild på fladdermusen!!!!

Chirak-96
0

God morgon. Nu börjar snuvan ge med sig. Ser ut som rudolf med röda mulen efter två veckors snytande. Fick rapport från Chiraks skötare att han sköter sig bra på ridlägret. Han är jätte pigg och glad. Men ikväll kommer han hem igen. Var ute och körde en kort sväng i går kväll. Alva red med på Birk. Mysigt men myggigt.

#2 Vilken stor fladdermus.

#8 Gratulera dottern! Alltid kul med kalas!

garrilina
0

God middag!

Här är det riktigt varmt idag, den värsta blåsten har gett sig, nu är det mest sjöbris.

Morgonen började med att jag fått ett pm från "freneci" om att Kurants förstfödda kommit. Wiva de la Pim hade fått ett stort stoföl. Nu är det vår egen kvar att vänta på. Det tredje stoet som han hade i fjol dog i våras så där blev det inget. Har tillbringat förmiddagen med att åka runt och handla, var slut på det mesta. Har ätit lunch vid datorn och nu blir det ute resten av dagen, med grillat till middag. Sambon har åkt till den stora huvudstaden i helgen för att ha en utbildning och samtidigt hjälpa sonen med inhandling av diverse saker inför flytt igen.

Ha en bra fortsättning av dagen.