Godmorgon 08-06-23
Godmorgon i landet! Mulet idag med, igår regnade det massor, men klarnade upp på eftermiddagen. Vi var ute med russen på kvällen. I trädgårdslandet har det kommit upp massa grönsaker, men tyvärr mest ogräs… Inget föl idag heller, och ska man tro väderprognosen lär det inte bli förräni slutet på veckan. Ser t som om shettisarna får vara inne på nätterna, de har ingenstans att gå undan regnet. Snart har hela juni gått också, och jag har inte fått ut någon på bete!!! Kan ju inte släppa ettåringen ensam direkt…
God morgon!
Här i Harmånger har det regnat på natten och morgonen, och det är rätt grått fortfarande. Måste nog försöka jobba lite idag, och måste också utfodra familjen. Mormor är på kurs hela veckan, så jag får se tilll att hon och hennes två kurskamrater har mat när de kommer hem i eftermiddag. Vore trevligt om grabbarna fick några abborrar i nätet idag.
Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~

Morgon här i roslagen är det grått och det har regnat i natt. Nu är det tyst och lungt på området då de flesta åkt hem efter midsommar annars är allt bara som vanligt Ha det där ute
Malin Fjällborg, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ ~~
God morgon! Ja idag är det pysselväder, jag kommer att städa lite och ska gå och smörja lite seldon i stallet med min nyinköpta geletvål. Jag tog en liten sväng till HÖÖKS igår och spatserade. Ha det gott!

God middag!
Här varvar vi åskskurar med sol, gäller att se till att man befinner sig utomhus vid rätt tillfälle för att slippa bli blöt. Har tillbringat dagen i bilen med diverse ärenden bl.a. fixat täcken till kommande insprängda lopp. Nu skiner solen igen så nu blir det till att gå ut.
God Eftermiddag (sen som vanligt…..)
Här blåser det pinnstorm, men är soligt. 3 mm regn fick vi natt, ändå något…..Har varit till Visby i en massa ärenden, märks att turisterna kommit, kör bil som idioter! Nu skall jag fixa ett par blomkrukor ute, och skura en gammal kommod!
Ha en bra dag!